Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Şaka bir yana, neyse ki son zamanlarda azalarak bitmiş olan bu "kuantumcu evrene enerji gönderme" furyası ne tuhaftı! "Secret" ile evrene mesaj gönderen mi ararsınız, meditasyon yaparak "kuantum sıçrama" (?) yapacağını umanlar mı... Ne yazık ki insanların paralarını ve zamanlarını çalmak, kuantum fiziği gibi karmakarışık ve üst düzey bir bilim sahasından 3-5 terim çalıp, onu saçma sapan hayallerle süsleyip halka satmak kadar basit!

Devasa kainatın sizin mesajlarını dinleyebileceği bir yapısı bulunmuyor.

Bu hayatta bir şeyler başarmak istiyorsanız, tek yolunuz kendi kendinize çalışmaya koyulmak ve baş koyduğunuz yolda benzer emelleri olan diğer insanlarla dayanışmak...

Sizi sizden başka kimse kurtaramaz!

Ha bu arada... Görseldeki el hareketine benzeyen oluşuma "Anahtar Deliği Nebulası" adı veriliyor. Carina Nebulası içerisindeki ufak bulutsulardan bir tanesi. O "ufacık" oluşumun çapı yaklaşık 7 ışık yılı kadar! Yani üç aşağı beş yukarı 66.230.000.000.000 (66.2 trilyon) kilometre!

Kaynak: Wikipedia

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 22/08/2019 00:28:45 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4998

“Doğayı olduğu gibi kabullenmeliyiz: Absürt!”