Evrim Ağacı Podcast
Seslendirmenlerimiz

Bilime Dair Her Şey!

Oynatma Listeleri

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı'nda yayınladığımız içeriklerden seçilmiş yazılarımızı yazarlarımızın kendileri, diğer yazarlarımız veya ses sanatçıları seslendirerek, sizlerin kulaklarına ulaştırıyor. RSS
Evrimsel Psikoloji Nedir?
Postmodern Felsefe: Postmodernizm Nedir?
Seslendiren Muhammed Acar
Coğrafya, Gerçekten Kader mi? "Coğrafya Kaderdir" Lafı Ne Kadar Bilimseldir?
Benim Kahramanım Sensin: COVID-19 ile Savaşan Çocuklar!
Seslendiren Göksenin Uçarer, Başak Arslan, Doğa Yaltırık, Funda Başak
Göbeklitepe Neyi Saklıyor?
Carl Sagan Neden Önemli?
Kara Mizah Zeka İster!
Evrim Nedir?
Seslendiren Hazal Avad
Kışın Neden Depresif Oluruz?
İspat Yükü Nedir?
Seslendiren Özgür Abacı
Süpernova Nedir?
Seslendiren Boray Dinçer
Mekan Nedir? Yer Nedir?
Nikola Tesla Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Isaac Newton Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
İbni Sina Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Gregor Mendel Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Galileo Galilei Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Aziz Sancar Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...

Oynatma Listeleri

Evrim Ağacı ile Bilime Dair Her Şey!

Biyografik Bilim: Bilim İnsanlarının Ağzından Hayatları

Bu proje, Aklın Yolu Düşünce Topluluğu tarafından hayata geçirilmiş ve Evrim Ağacı'na hediye edilmiştir. Projede ses sanatçısı olarak yer alan Okan M. Cinemre, Murat Ercanlı, Talat Turhan Türkeli, Emre Ozan Yıldız ve Demet Çetin'e; kayıt konusunda katkı sağlayan Bad Production Stüdyoları ve Yamaç Alkan'a teşekkür ederiz. Ayrıca tüm projeyi tarafımıza ileten, her türlü yardıma koşan Okan Cinemre'ye ayrı bir teşekkürü borç biliriz.

Canlı Bilim: Bilimsel Sohbetler, Canlı Yayınlar

Bu yayın listemizde, Türkiye'den çıkıp ülkemizde ve yurtdışında akademik çalışmalar yürüten bilim insanlarıyla sohbet ediyoruz, onlara sorularımızı soruyoruz, araştırmalarını dinliyoruz, deneyimlerinden faydalanıyoruz.

Bilim Ağacı

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı'nın YouTube kanalı üzerinden yayınladığımız videoların ses kaydı versiyonlarını bulabilirsiniz.

Konuk Olduğumuz Podcastler

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı olarak konuk edildiğimiz röportajlar ve podcastlerin kayıtlarını dinleyebilirsiniz. Bize yöneltilen soruları, bu sorulara verdiğimiz yanıtları, genel olarak bilimsel konulardaki görüşlerimizi bu yayınlarda öğrenebilirsiniz.

PhD2

Evrim Ağacı'nın başındaki doktora sahibi iki araştırmacı olarak, akademiden, lisansüstü eğitimden ve modern bilimdeki gelişmelerden ve sorunlardan bahsettiğimiz bu yayında, geleceğinizi şekillendirecek birçok detayı öğrenebilirsiniz. Bu yayınlarımız İngilizce olarak yapılıyor; ancak akademiye girmek veya bilim üretmek isteyen biri için İngilizce olmazsa olmaz. Dolayısıyla İngilizce pratiği yapmanız da mümkün olacak!

“Ergen olduğum zamanlarda uzun süren şöhret istiyordum, değişmez gerçekleri keşfetmek için yanıp tutuşuyordum; insanın ve yaşamın özel anlamını bulmak istiyordum. Bu sebeple bir bilim insanı oldum. Sonradan fark ettim ki bu, kız bulabilmek için rahip olmaya benziyormuş.”
Matt Cartmill