EKİBİMİZ

Yöneticiler

Çağrı Mert Bakırcı

Kurucu, Baş Editör

Evrim Mühendisi. Evrim Ağacı'nın kurucusu ve idari sorumlusu. Bilim anlatıcılığı ve popüler bilim yazarlığı ile uğraşıyor. ODTÜ mezunu. Doktorasını Texas Tech Üniversitesi'nden evrimsel robotik alanında aldı.

Ashlee Lane Bakırcı-Taylor

Bilim Baş Danışmanı

Beslenme bilimci ve diyetisyen. Yüksek lisans ve doktorasını Texas Tech Üniversitesi'nden aldı. Evrim Ağacı'nda Bilim Danışma Sorumlusu, yazar ve İngilizce içerik genel editörü.

Eyüp Can Akman

Teknik İşler Sorumlusu

Yazılımcı, skeptik ve popüler bilim takipçisidir. 2017'den beri Evrim Ağacı'nın teknik sorumlusu olarak görev almaktadır. Sitenin altyapısından, geliştirilmesinden ve teknik projelerinden sorumludur.

Genel Editörler

Arda Ateş

Ankara Fen Lisesi'nden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi'nde Psikoloji eğitimi alıyor. İlgi alanları arasında sosyal, klinik ve bilişsel psikolojinin yanında biyoloji, felsefe ve sinirbilim yer alıyor.

Ayşegül Şenyiğit

Evrim Ağacı'nın genel editörü, popüler bilim yazarı ve çevirmenidir. İstanbul Üni. İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunudur. Yıldız Teknik Üni. Yabancı Diller Yüksek Okulunda İngilizce öğretim görevlisi olarak çalışmaktadır

Babür Erdem

Kurucu, Bilim Editörü

Evrim Ağacı'nın isim babasıdır. Lisans ve yüksek lisansını ODTÜ Biyoloji Bölümü'nde tamamlamış, doktorasını ise ODTÜ Sağlık Bilişimi Bölümü'nde nörobilim dalında sürdürmektedir.

C. Caner Telimenli

Astronomi Editörü

Evrim Ağacı editörü, hayatta anlaşılması zor olan her kavramın ne kadar alakasız görünürse görünsün bilgi ile anlam kazandığına şahit olmuş biri. Asıl alanı iktisat olsa da her şeyin temeli fizik en çok ilgisini çeker.

Damla Şahin

İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunu. Doğal bilimlere özellikle de "fizik" bilimine yoğun bir ilgisi bulunmaktadır. Yabancı diller ilgi alanları arasındadır. Aktif olarak "İşaret Dili" konuşabilmektedir.

Emir Ali Açılan

Istanbul'da doğdu. 2018 yılında Istanbul Alman Lisesi'nden mezun oldu. Free University of Berlin'de (Freie Universität Berlin) İktisat lisansı yapmaktadır.

Mert Karagözoğlu

Çeviri Genel Editörü

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dilbilimi Lisans öğrencisidir. 2013 senesinden beri Evrim Ağacı ile çalışmaktadır. İlgi alanları: Nöro ve bilişsel bilimler, antipsikiyatri, psikoterapi, kıta felsefesi ve göstergebilim.

Evrim Ağacı genel editörüdür. Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. İlgilendiği bilim dalları paleobiyoloji, zooloji, anatomi, immünoloji, mikrobiyoloji, tıp ve evrimsel biyolojidir.

Genel Editör

ODTÜ EEE '88 mezunudur. Evrim Ağacı'nda genel editörlük ve çevirmenlik yapmaktadır. Ayrıca Kırsal Çevre Derneği'nin aktif üyesidir. İlgi alanları Türkçe ve İngilizce dilleriyle başta bitkiler olmak üzere tüm canlılardır.

2. Nesil Editörler

Evrim Ağacı yazarı ve çevirmenidir. Alanı Kimya’dır ama beşeri bilimlerle yakından ilgilenir. Gerçeğe ulaşmak için bilimsel şüphecilik ve bilimsel yöntemlerin kullanılması gerektiğini savunan doğa aşığı bir hümanisttir.

1. Nesil Editörler

Alican Başdemir

Felsefe lisansüstü öğrencisidir. Bilkent Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunudur. İlgi alanları: genel bilim felsefesi, biyoloji ve zihin-beyin bilimlerinde açıklama kuramları ve modelleme.

Arsel Berkat Acar

Skeptisizm Editörü

Saha mimarı, yurtdışı satış temsilcisi ve skeptisizm yazarı. 2012 senesinden beri Psödobilim ve Bilimsel Şüphecilik üzerine özgün makale yazmakta ve çeviriler sağlamaktadır.

Berat Mutluhan Seferoğlu

Bilkent Üniversitesi Felsefe Bölümü lisans öğrencisidir. Başta metafizik ve din felsefesi olmak üzere felsefenin çoğu alanıyla ilgilenir. Felsefe dışında evrimsel psikoloji, metal müzik ve RPG oyunlarıyla ilgilenir.

Beril Dursunkaya

Sözlük Genel Editörü

2015 ODTÜ Biyoloji mezunudur. UMass'de MBA eğitimini devam ettirmektedir. Evrim Ağacı'nda sözlük yazımı ve geliştirilmesinde rol almaktadır. Ekoloji, çevre ve sürdürülebilirlik özel ilgi alanları arasındadır.

Site Yöneticisi

5 Kasım 2010'da kuruldu. Türkiye'nin en çok ziyaret edilen popüler bilim sitelerinden birisi; ancak en büyük olmak yerine, en faydalısı olmaya azmediyor. Bu yolda kararlılıkla çalışmayı sürdürüyor.

Ezgi Altınışık

Antropoloji Editörü

Evrimsel Biyolog. İstanbul Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunu. İnsanın evrimsel geçmişi ve popülasyon tarihi konusundaki doktora çalışmalarına Çekya'da devam ediyor.

Fatih Birinci

Farklı zamanlarda ve bölümlerde Koç, 19 Mayıs, ODTÜ ve Uludağ Üniversitesi’nde eğitim almıştır. Favori alanı psikolojidir. Evrimi gerçekten anlayıp da dünyası sarsılmayan insanları anlamamaktadır.

İnanç Baral

Veteriner Hekim ve Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni ve Hayvan Besleme Bölümü Biyometri ve Genetik Anabilim Dalı Öğretim Elemanı.

Işın Altınkaya

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji bölümünde lisans öğrencisi. GNU/Linux ve Özgür Yazılım savunucusu. Populasyon genetiği biyoinformatiği üzerine çalışıyor.

İsmail Güderer

Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Biyoloji mezunu. ODTÜ'de aynı bölümde yüksek lisans öğrencisi ve araştırma görevlisi. İlgi alanları; kanser, epigenetik, evrimsel biyoloji ve biyoenformatik.

Kadir Toykan Özdoğan

Antropoloji Editörü

İstanbul Üniversitesi Antropoloji ve Prehistorya (çift anadal) mezunu. Viyana Üniversitesi Antropoloji Bölümünde master öğrencisi ve laboratuvar teknisyeni. İlgi alanları; insan evrimi, evrimsel biyoloji, paleogenetik.

Oğuzhan Kiper

Ege Üniversitesi Kimya Bölümü mezunudur. Galaksilerin kimyasından DNA'nın kimyasına kadar herşey ilgi alanıdır.

Onur Göksel Yokuş

Hacettepe Üniversitesi Felsefe Bölümü Lisans öğrencisi. Uzun zamandır felsefe okumaları yapmakla birlikte analitik felsefe okumalarını nispeten yeni gerçekleştirmekte. Zihin felsefesi ana çalışma alanı.

Osman Öztürk

ODTÜ İktisat bölümü öğrencisi, ODTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nda öğrenci asistanı, Flank Esports içerik ve sosyal medya editörü.

Talha Gülmez

Felsefe Editörü

Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde İngilizce Öğretmenliği okuyor. Yoğunlaştığı alanlar ahlak ve siyaset felsefesi olmakla birlikte politik iktisat ve evrimsel biyoloji de ilgisi kapsamına girmektedir.

Taner Beyter

Felsefe Editörü

Ankara Üniversitesi Coğrafya Bölümü’nü bitirdi, şu an Hacettepe Antropoloji öğrencisidir. Felsefe master eğitimine ise ara verdi. Etik, din, epistemoloji ve siyasetle ilgilenir. Öğretmen olup, STK’larda görevlidir.

2. Nesil Yazarlar ve Çevirmenler

Seda Baykal Köse

Araştırmacı. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıbbi Biyoloji ve Genetik bölümü Doktora mezunudur. Çalışmalarını kanser biyolojisi ve genetik hastalıklar üzerine yürütmektedir. Diğer ilgi alanları: biyokimya, evrim, sosyoloji

1. Nesil Yazarlar ve Çevirmenler

Ekin Baran Sunar

Başta fizik olmak üzere bilimin her alanına ilgisi olan meraklı birisidir.

Emre Oral

Gökhan Eren

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi doktora öğrencisi.

Gürhan Öztürk

Öğretmen. Yazar. Böcek bilimci. Ege Üniversitesi Mezunu. Doktorasını böcek immünolojisi alanında tamamlamaktadır. Bilimkurgu türünde Varoluş adında romanı vardır. Evrim Ağacı'nda böcekler üzerine yazıları bulunmaktadır.

Mahmut Taş

Mehmet Demiryay

Altyazı Çevirmeni

Aydın Fen Lisesi, ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (yarım kalmış aşkım), Ege Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik. Video editör, alt yazı ç[email protected]

Meriç Öztürk

ODTÜ Biyoloji Bölümü mezunudur. ODTÜ Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü’nde yüksek lisansını sürdürmekte, Parkinson üzerine çalışmaktadır. Biyolojinin her alanına ilgi duymakta ama sinirbilimin yerini ayrı tutmaktadır.

Övgü Kayadelen

2003'te Hacettepe Üniversitesi Kamu Yönetimi'nden mezun oldu. Astronomi, gezegen bilimi, psikoloji ile ilgileniyor ve en çok bilim felsefesi ile heyecanlanıyor.

Ozan Zaloğlu

Süleyman Demirel Üniversitesi Çevre Bölümü öğrencisiyim. Benim için bir okul gibi olan Evrim Ağacı'nda bilim gazeteciliğini ve tercümanlığını öğrendim. Şimdi bilimin ışığını başkalarına da yaymaya çalışıyorum.

Konuk Yazarlar ve Çevirmenler

Füsun

Egemen

Ahmet Özkaya

İstanbul Üniversitesi Coğrafya bölümü mezunuyum. Marmara Üniversitesinden pedagojik formasyon eğitimi aldım. İlgi alanlarım; fiziki coğrafya, jeomorfoloji ve yenilikçi coğrafya konularıdır.

Ahmet Köz

Lisans: İstanbul Üniversitesi Antropoloji Bölümü (2017) Yüksek Lisans: İstanbul Üniversitesi Antropoloji Bölümü - Fiziki Antropoloji (2018-)

Ahmet Paker

Ahmet Kapusuz

Ahmet Can Kısa

Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji bölümü öğrencisi. Disiplinler arası çalışmalarla ilgileniyor. Gmail: [email protected]

Ahmet Caner Sönmez

Ahmet Efe Serdar

Ahmet Kaan Türk

Ahmet Kerem Algüzey

İstanbul Teknik Üniversitesi, kimya mühendisliği lisans öğrencisi. İlgi alanları; enerji, ağır sanayi, petrol ve doğalgaz, bilim felsefesi ve tarihi.

Akın Karahasan

2019 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Biyoloji bölümünden Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tardigrada Faunistik Örneklemesi adlı proje ile mezun olup tardigradlar hakkında ki ilk çalışmamı gerçekleştirdim.

Ali Kılıç

Ali Aslan

Allanur Kurtov

Felsefe alanında yüksek lisans yapma hedefindeyim. İhtilaflı konularda araştırma hobisi olan tembel bir okuyucuyum.

Alp Kütükçü

Alper Kölgesiz

Moleküler Biyoloji ve Genetik öğrencisidir. Boğaziçi Üniversitesi'nde eğitim görmektedir. Okulun Evrim Ağacı Alt Kurulu'nda aktif üyedir.

Alper Samsunlu

Arif Can Keskin

Arzu Kana

Aslı Eroğlu

Aslıhan Yeşilyurt

İngilizce Mütercim Tercümanlık öğrencisi. Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümünde yan dal öğrenimi görüyor. Astronomi ve biyoloji; sosyal bilimler ve edebiyat ile ilgileniyor.

Asude Didar Özsoy

Bartın Fen Lisesi'nden mezun oldu. Hacettepe Üniversitesi'nde Kimya Mühendisliği lisans öğrencisidir. IEEE Hacettepe EMBS aktif üyesidir. İlgi alanları: Kuantum fiziği, astronomi, biyomedikal ve beyin araştırmalarıdır.

Ata Özdemir

Atasel Petin

Atilla Çelikgil

Ayça Özsoy

Ayda Uzel

Boğaziçi Üniversitesi Felsefe bölümü lisans öğrencisi. Ekolojik dengeye inanan bir okur-yazar. İlgi alanları arasında felsefe, psikoloji, sürdürülebilir çevre ve beslenme, sinema ve sosyoloji yer alır.

Ayda Ecem Çele

ODTÜ Moleküler Biyoloji ve Genetik okuyor.

Aylin Okutan

Endüstri Mühendisi. Medya ve İletişim okumuş, Program ve Haber Editörlüğü yapmış, Radyo TV Prg. Yapımcılığı bölümünü dondurmuştur. Sinema, yazmak, yüzmek hobileri, felsefe, kozmoloji ise öğrenmek istedikleridir.

Ayşe Alaca

Ayşe Nur Günaydın

Bülent Ecevit Üniversitesinde psikoloji öğrencisi. Araştırmaya, yazmaya meraklı. Öğrendiği farklı alanları ve bilgileri herkesle paylaşmayı sorumluluk edinmiş psikoloji sevdalısı.

Ayten Nahide Korkmaz

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Bölümü mezunudur. Aynı bölümde yüksek lisansına devam etmektedir. Goethe Enstitüsü davetlisi olarak Almanya'da bulunmuştur ve popüler bilim yazarlığı yapmaktadır.

Aytürk Hamdi Zafer

İzmir Ekonomi Üniversitesi Havacılık ve Uzay Mühendisliği öğrencisi. Entropi, zaman oku ve kara deliklerle ilgili araştırmalar yapıyor.

Azra Kocaarslan

Bahar Kılıç

Bahar Patlar

Barbaros Gulsah

Barış Dallı

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesinde eğitim görmektedir. Evrim mekanizmaları, filogenetik, beşeri ve doğal coğrafya, kültürel antropoloji ve toplumsal dönüşümlerin tarihi alanlarında okumaktan oldukça hoşlanır.

Barış Can Mandacı

Barışcan Tunalı

Gezer tozar yer, Veriyi ve ilginç korelasyonları bulmayı sever. Naçizane Data Science ile uğraşır, Jack of all trades, Master of few...

Batıkan Sarı

Kayseri Anadolu İHL mezunu. Üniversite sınavına hazırlanıyor. Biyoloji ve Tarih meraklısı.

Batuhan Akçay

Batuhan Wilhelm

Teknoloji ve bilim meraklısı, yazılımcı, gezgin, müzisyen.

Begüm Er

Begüm Çimen

Bengisu Seferoğlu

İTÜ 2009 Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunu. Koç Üniversitesi Kimya ve Biyoloji Mühendisliğinde yüksek lisans ve doktora çalışmalarını tamamladı. Fırsat buldukça Türkçe bilimsel içeriklere katkı sağlamakla ilgileniyor.

Bengü Kalo

Klinik Psikolog. The University of Edinburgh'da Human Cognitive Neuropsychology MSc öğrencisi. İlgi alanları arasında başlıca Nöropsikoloji olmak üzere Evrimsel Psikoloji, Biyopsikoloji ve Psikofarmakoloji de bulunuyor.

Berat Altıntaş

Halen MHG Fen Lisesinde ögrencidir. Başta fizik ve astronomi olmak üzere bilim tutkunudur. Yazmayı, çizmeyi en çok da okumayı sever. Okumak en sevdiği uğraştır.

Beril Devlet

Berk Şenkafa

Berk Çakan

Berkay Atalas

Berkay Yılmaz

Balıkesir Üniversitesi Coğrafya öğrencisidir. Paleocoğrafya, jeomorfoloji, klimatoloji, bölgesel coğrafya ve speleoloji üzerine araştırmalar yapan bir coğrafya aşığıdır.

Bilge Büyükdemirtaş

Bilge Demirbaş

Bilge Emek Çetin

Bilgehan Karaca

Birce Köktürk

Boğaziçi Üniversitesi işletme bölümü öğrencisidir. Nöropsikoloji, din felsefesi ağırlıklı felsefe, etimoloji; ilgi alanları arasındadır.

Burak Öney

Burak Avcı

Burak Arık

Burak Toy

Derin Öğrenme/Yapay Zeka araştırmacısı, Uzay ve biyoloji konularına meraklı bir lise öğrencisi

Burak Çankaya

Busenur Yaman

Büşra Filiz

Büşra Tül

Busranur Oturak

Çağıl Benibol

ODTÜ Fizik lisans öğrencisiyim, sevdiğim fizikçinin de (R. Feynman) dediği gibi "atomlardan oluşan bir evrenim, evrenin içinde de bir atomum" kısacası fazla bir beklentim yok hayata karşı yaşayıp görüyoruz.

Çağlar Solak

Çağlayan Taybaş

İYTE MBG mezunudur. Klinik araştırma sektöründe kapitalizme hizmet ediyor. Beyin ile kafayı bozmuş olup sürekli araştırır.

Çağrı Temel

Elektrik-Elektronik Mühendisi olan Çağrı Temel, ulusal ve uluslararası alanda projeler hazırlamıştır. Uzay ve havacılık alanına merakı olduğu gibi girişimciliği ile bir çok alanda çalışmalar yapmaktadır.

Çağrı Mert Bakırcı (Yazar)

Can Kayacılar

Can Akman

Ankara Üniversitesi veteriner hekimliği eğitimi görmekteyim. İlgi alanlarım veteriner tıbbı ve doğa bilimleri. Diğer ilgi alanlarımda sinema ve makale yazarlığı bulunmakta.

Canberk Çolak

1996 doğumlu bir bilim meraklısı. Lisansı beslenme bilimi üzerinedir ama evrimsel biyolojinin her alanı hakkında okuyup araştırır

Cansu Kilim

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi bölümü mezunu.

Cansu Erdem

Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nde eğitim görmekte. İlgi alanları; farmakoloji, mikrobiyoloji, nörobilim, nöropsikofarmakoloji ve antropolojidir.

Cem Terzi

Profesör

Cem Bulut

Cem Batuhan Berkol

Cengizhan Öztürk

ODTÜ'de Biyoloji bölümü hazırlık sınıfı öğrencisidir. Okumaya ve yazmaya meraklı biridir. Lise yıllarından beri başta biyoloji olmak üzere birçok bilim dalında araştırma yapıyor.

Cenk Önsoy

Sen seni bil, ben beni..

Cennet Kalkan

Ceren Kütahya

Ceren Özveri

Civan Kanlıpıçak

Çınar Ege Bakırcı

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji Bölümü'nde lisans mezunu. Drosophila'da koku öğrenme üzerinde çalıştı. İlgilendiği bilim dalları arasında astrobiyoloji, genetik ve etimoloji bulunuyor.

Defne Kartal

Deniz Kaya

Proxima Centauri'den Dünya'ya göç etmiş ve şu sıralar Yıldız Teknik Üniversitesi'nde Fizik Bölümü okuyan bir göçebe.

Deniz Çabuk

Deniz Mavuş

Deniz Büyükgök

Dirsehan Özcan

Dr. Handan Acar

Dr. Mehmet Somel

Dr. Nejdet Koçaş

Önce bilim aşkımın temeli olan Konya Anadolu Lisesi ardından Istanbul Tıp Fakültesi ve Haseki E.A.H ve 32 yılın ardından (son 22 yılı eğitici olarak) gelen emeklilik ve her geçen gün artan okuma ve öğrenme merakı.

Dr. Umut Yıldız

Astrofizikçi

NASA Jet Propulsion Lab'da (JPL) derin uzay iletişimi ve astrofizik çalışmaktadır. Leiden Üniversitesi Gözlemevi’nde Astrokimya ve Molekül Astrofiziği alanında doktora yapmıştır. Popüler bilim yazarı ve konuşmacıdır.

Dr. Zeynep Tüfekçi

Sosyolog

Yazar, tekno-sosyolog. University of North Carolina'da doçent doktor, Harvard Üniversitesi'nde fakülte öğretim üyesi. Yükselen teknolojilerin politika ve şirket sorumluluğu bağlamındaki sosyal etkilerini araştırıyor.

Dursun Baş

Duvardaki Tuğla

Duygu Yıldız

Duygu Coşkun

Ebru Topçu

Ece Özkan

Ece Özen

Marmara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği son sınıf öğrencisi, bilgisayar bilimlerinin doğa bilimleriyle ilişkisi üzerine düşünmekten ve yazarken mutlu olur. Gezmeyi, doğa sporlarını, yeni şeyler öğrenmeyi sever.

Ecem Sekkin

Ecesu Ürker

Bilkent Üniversitesi Psikoloji bölümü öğrencisi. Genetiğe, özellikle evrime ilgisi var. Yazmayı, okumayı ve araştırmayı seviyor.

Eda Alparslan

Ankara Fen Lisesinde öğrenim görüyor. İlgi alanları; biyopsikoloji, strange loops, recreational maths, AI,oyun teorisi, sayılar teorisi ve sosyolojidir.

Edanur Şirin

Uludağ Üniversitesi Fizik bölümü öğrencisidir. Uluastro Topluluğu'nun kurucusudur. Amatör Astronomi ve gökyüzü gözlemciliği kültürünü oluşturmak için yaptığı çalışmalar yapmıştır. Astrofizik ile ilgilenmektedir.

Ediz Coşkun

Efekan Esirgeme

Teknoloji & bilim yaklaşımlarını takip eden bir meraklı.

Efsan Avcu

Ege Özmeral

Elif Köse

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisidir. İlgilendiği bilim dalları tıp, astrobiyoloji, evrimsel biyoloji, astronomi ve uzay bilimleridir.

Elif İnan

Elif Helvacı

Elif Elçin

Elif Yılmazçoban

Bilime meraklı, sürekli öğrenmek için çabalayan bir genç.

Emine Bogenç Demirel

Hacettepe Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalında başladığı akademik kariyerini halen Yıldız Teknik Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık (Fransızca) Anabilim Dalında sürdürmektedir.

Emrah Çoraman

Emre Ertürk

Emre Kuvan

18 Mart Üniversitesi Uluslararası İlişkiler bölümü lisans öğrencisi. Bölüm dışında gök bilimi ve bilim tarihi hakkında amatör olarak araştırmalar yapıyorum. Bilimin daha çok konuşulmasını isteyen ve düşünenlerdenim.

Emre Erdem

Emre Can Kartal

İstanbul Üniversitesi'nde antropoloji okudu. Birtakım yerlerde Google'a özel çalışmakta, Evrim Ağacı'ndaysa öğrendiklerini aktarmaya çalışmaktadır. Tarih, antropoloji ve felsefe ilgi alanlarıdır.

Enes Yanmaz

Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 4.sınıf öğrencisi, uzaya, bilime ve bilinmeyen her şeye dair merakı var. Hayvan seviyor, sosyal sorumluluk seviyor, toplum yararına çalışmayı seviyor.

Erdal Kart

Lisans eğitimlerini Atatürk Üniversitesi Eczacılık Fakültesi ve Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon sinema bölümlerini tamamlamıştır.

Erdi Altınyay

Erhan Kılıç

Eric Rose

Yüksek Lisansı'nı "Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg" Felsefe programında sürdürmektedir. Uzman araştırma alanı, ontoloji, epistemoloji ve bilim felsefesidir.

Erinç Yurtman

Ertuğrul Genç

Esin Çelik

Esra Yaman

Esra Akkoyun

Esra Demirden

Esra Kıvrak

Eymen Orakçıoğlu

Ezgi Katı

Fadime Öztoprak

Genom bilimci. DEU-IBG'de doktora öğrencisi; İzmir Biyotıp ve Genom Merkezi'nde misafir yardımcı araştırmacı. 2013 yılında çevirmen olarak Evrim Ağacı'na destek vermeye başlamıştır. ISCB RSG Turkey üyesi.

Faruk Güler

İş insanı, Metalurji ve Malzeme Mühendisi. İTÜ ve Boğaziçi Üniversitesi’nde eğitim almıştır. Evreni, yaşamı ve insanı anlamaya çabalar. Evrim, insan psikolojisi, edebiyat, sanat ve bilim ilgi alanlarıdır.

Fatma Topaloğlu

Fatma AKA

Fatmanur Banu Kandemir

Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde öğrenci, sinirbilim ve tıpta günceller başta olmak üzere bilimsel araştırma yapmayı, okumayı seviyor.

Filiz Doğan

Fırat Cem Tuncel

Bilim aşığı / Müzisyen / Mühendis

Freddy Igiebor

Botanik bilimci. Max Planck Enstitüsü (Almanya) Kimyasal Ekoloji programında Doktora öğrencisidir. İstanbul Üniversitesi'ne bağlı bir AR-GE merkezinde Bitki Genetiği çalışmalarına devam etmektedir.

Funda Göbelek

Furkan Çelik

Liseden sonra yaklaşık bir yıl Hindistan'da dil öğrenmek ve yeni yerler keşfetmek için kaldım ardından üniversite sınavına hazırlanıp Yıldız Teknik üniversitesinde Bilgisayar Öğretmenliğini kazandım.

Furkan Torun

Biyoinformatik ile ilgileniyor. Lisans eğitiminde araştırmalara katılıyor ve nadirhastalik.org sitesinde gönüllü olarak yazıyor.

Furkan Semih Dündar

Kuantum Fizikçisi

PhD. Fizikçi ve popüler bilim yazarı. 1989 Bursa doğumlu. 2003-2007 Sakarya Fen Lisesi, 2007-2012 Bilkent Fizik (Lisans), 2012-2014 ODTÜ Fizik (MSc), 2016-2018 Boğaziçi Fizik (PhD).

Gamze Nur Çetin

Gizem Yolcu

Gizem Gün

Gökçe Çöl

DEÜ Yüksek Lisans mezunudur. Mali işler yöneticisi olarak çalışmaktadır. Evren bilimi meraklısıdır.

Gökhan Öztürk

1988 İstanbul doğumlu. 2010 yılında İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nden mezun oldu. Özel sektörde Yazılım Uzmanı olarak çalışmaktadır.

Göktuğ Kaçıra

Evrim Ağacı'nda konuk yazar. Kadirli Fen Lisesi'nde eğitim görüyor. Şuan Yaşam Ağacı'nın Felidae(Kedigiller) ailesi üzerine çalışıyor. İlgi alanları: Taksonomi, Zooloji,Felinoloji ve Evrimsel Biyoloji.

Gonca Çelik

Gıda Yüksek Mühendisi. Gıda kaynaklı patojenlerin davranışları, hastalık oluşturma mekanizmaları ve gıda güvenliği uzmanlık alanıdır.

Gülru Batur

Akdeniz Üni Biyoloji öğrenimi gördü, Anadolu Üni Veteriner Önlisans mezunu. CCPDT tarafından düzenlenen sınavları geçerek Certified Professional Dog Trainer ve Certified Behavior Consultant Canine ünvanları kazandı.

Gülşah Güler

Antropolog ve Paleontolog. Ankara Üniversitesi Paleoantropoloji/Doktora. Çalışmalarını Rhinocerotidae başta olmak üzere omurgalı memelerin evrimi, sistematik taksonomisi ve paleoekolojileri konularında sürdürmektedir.

Gülsevinç Ay

2013 yılı Cumhuriyet Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu. Çukurova Üniversitesi'nde doktora yapıyor. Tıbbi Biyoloji bölümünde Araştırma görevlisi. Nörodejeneratif hastalıklar üzerinde çalışıyor.

Günce Nalbantoğlu

Güngör Budak

Güniz Göze Eren

Bilkent Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik lisans mezunudur. Davranışın genetik temellerini incelemek istemektedir. International Max Planck Research School’da Sinir ve Davranışı Bilimi Master'ı yapmaktadır.

Güray Hatipoğlu

Güven Erdi Aydoğuş

Özel bir firmada Üretim Mühendisi olarak çalışmaktayım. Evrim Ağacı bünyesinde, bilhassa psikolojik ve mühendislik temelli çalışmalar ile içerik zenginliği sağlamayı hedeflemekteyim.

Hakan Turan Kiriş

Ege Üniversitesi tıp fakültesi öğrencisi,onkoloji,felsefe ve biyoloji meraklısı

Halilcan Nart

Hande Çetin

Harun Cingöz

Hasan Cihat Baybağan

Hazal Kardelen Kahraman

Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. İlgilendiği bilim dalları immünoloji, hematoloji ve gastroenteroloji.

Hevi Elif Engin

Hilal Nizamoğlu

Hilal Cimbat

Henüz Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nde Mütercim Tercümanlık 3. sınıf öğrencisi.

Hilmi Uysal

Hıdır Öztürk

Hüseyin Kocakuşak

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsünde Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü Lisans öğrencisi. Öğrenmeye ve insanları öğrenmeye teşvik etmeye meraklı.

Hüseyin Aça

ODTÜ İnşaat Mühendisliği 2001 mezunudur. Amatör olarak bilimle, felsefeyle ve müzikle ilgileniyor. Sigara içerek düşünmeyi seviyor.

İbrahim Kaya

İTÜ Yüksek Lisans mezunu. Uzun yıllar çevirmenlik yapmıştır. Popüler bilime olan ilgisi, yıllarca süren araştırma enerjisinin kaynağı olmuştur. Bilim ve dinler felsefesi ve tarihi, evrim, yaratılışçılık ile ilgilenir.

İlayda Alpsar

Acıbadem Üniversitesi Tıp Mühendisliği mezunu. Meditasyonun beyindeki etkisini anlamlandırma üzerine çalışıyor. Sinirbilimin her alanına ilgi duysa da, en çok bilişsel psikoloji ve mental bozukluklar ile heyecanlanıyor.

İlayda Belemir Bebek

Hacettepe üniversitesi tıp fakültesinde eğitim görmektedir

İlker Çağatay Aşık

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji bölümünde Yüksek Lisans yapmakta, evrim ve biyoloji felsefesi çalışmaktadır. İlgilendiği alanlar; nörobilim, nörofelsefe, evrimsel biyoloji, bilim felsefesi ve bilişsel bilimlerdir.

İlknur Çoban

Inci Topcuoglu

İnci Deniz Yılmaz

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji bölümünde lisansımı sürdürmekteyim. Evrimsel psikoloji, davranış genetiği, ekoloji ve deniz biyolojisine ilgi duymaktayım. Bilimsel şüpheciyim.

İrem Çakar

İrem Havle

İrem İskender

İrem Nur Gürsoy

İsmail Yamanol

Jung .

Kartal Selici

Fizyoterapist, araştırma görevlisi. Doktora eğitimine Hacettepe Üniversitesi Nöroloji Fizyoterapistliği programında devam etmekte. Nörobilim, evrim, uzay, felsefe, tarih ve müzik en çok ilgi duyduğu alanlardır.

Kemal Cihat Toprakçı

Akdeniz Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı lisans öğrencisidir. Astronomi ve fiziğe ilgi duyan yazar bugüne dek Türkiye'nin pek çok bilim - astronomi platformunda yönetici, yazar veya editör olarak görev almıştır.

Kenan Can Tok

Kerime İrem Pıçaklı

Kıvanç Öztürk

BEÜN Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. İlgi alanları arasında tarih, psikoloji, tıp, evrimsel psikoloji bulunuyor.

Kubilay Meşe

Bilkent Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik son sınıf öğrencisi

Kuzey Kılıç

8 yaşından beri çeşitli konular hakkında yazıyor. Son 5 senedir ulusal basının yanı sıra ABD sitelerinde de basketbol editörlüğü yapıyor. Gönlünün bir diğer yarısını bilim ve uzay teknolojisine kaptırdı.

Levent Özkarayel

Hacettepe Fizik Müh. bölümü mezunu. Bilkent Üniversitesi’nde Yarıiletken Fiziği / Optoelektronik üzerine çalışıyor.

Mehmet Saltuerk

Mehmet Ali Döke

Mehmet Arif Sökmen

Mehmet Umut Canoluk

Bilişsel Psikoloji Yüksek Lisansı bitirmiş ve şu anda Harvard Medical School'da görsel algı üzerine çalışmaktadır. Çalışma alanı evrimin getirdiği adaptif özelliklerin görsel algı ve dikkate etkileri üzerinedir.

Melike Olgun

Melis Varyozdöken

Bursa'da Sami Evkuran Anadolu Lisesi'nde son sınıf dil öğrencisi. Çeviri yapmak onun için bir hobi gibi. Felsefe ve bilim ilgi alanları arasında.

Menderes Karakaş

ODTÜ Biyoloji bölümü öğrencisi, biyolojinin her türlü alanına ilgi duymakla birlikte İmmunobiyolojiye sevdalanmıştır.

Mert Özel

Mert Filizoğlu

Mertkan Alacahan

Merve Yorgancı

Merve Yağmur Şahin

Müfit Yılmaz Gökmen

2009'da Hürriyet dış haberler masasında başladığı editörlük kariyerine bilim-teknoloji editörü olarak Ntv.com.tr ve Al Jazeera Türk'te devam etti. Bugün DijitalX'te bilim-teknoloji yazarlığına devam etmektedir.

Muhammet Ergün

Murat Aydemir

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. Sinirbilim, psikiyatri, felsefe ve astrofizik ilgi alanlarındandır. Ayrıca dağ bisikletçiliği, fotoğrafçılık ve müzik ile ilgilenmektedir.

Murat Kayı

Murat Alabacak

ODTÜ, İngilizce Öğretmenliği 2018 mezunu.

Mustafa Gökmen

Mustafa Gökmen

Bilim ve teknoloji tutkunu. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde okumakta.

Mustafa Yücelgen

Mustafa Çağatay Uçar

Anadolu Üniversitesi Felsefe Bölümü mezunu. Kocaeli Üniversitesinde felsefe alanında yüksek lisans yapmaktadır.

Mustafa İrvem Keskinoğlu

Nazan Bilgin

Nermin Boğaz

Nida Yaren Yılmaz

Nilay Bahar

Nilüfer Kara

Hacettepe Üniversitesi Kimya Bölümü mezunu. Şu an ODTU Biyolojik Bilimler'de Biyokimya üzerine yüksek lisans yapmakta. İlgi alanları: Viral kanserler, aptamer, aptasensörler.

Nisa Tanrıkulu

Nurgül Karyağış

Ögetay Kayalı

Oğuz Ursus Bolgi

Oğuzhan Beğik

Okan Gümüşel

Hatay'da doğdum ve büyüdüm. İstanbul Teknik Üniversitesinde imalat mühendisliği bölümünü okumaktayım ve bir mühendis adayı olarak birçok farklı alanda kendimi geliştirme gayreti içerisindeyim.

Okan Ö. Cinemre

Kabataş Erkek Lisesi ve Cumhuriyet Üniversitesi Tıp fakültesi mezunu. Beyin, Omurga ve Sinir Cerrahisi Uzmanı hekim. 25 yıldır tiyatro ile uğraşıyor. Aklın Yolu Düşünce Topluluğu kurucu üyesi.

Oktay Özden

İktisatçı. Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünde Yüksek Lisans öğrencisidir. İlgi alanları: Alternatif iktisat teorileri, matematik, ve popüler bilim.

Ömer Çelik

Düzce Fen Lisesi mezunu, Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. Tıp fakültesi bilimsel araştırma topluluğunun eski üyesi.

Ömer Sakmar

Ömer Faruk Kırmacı

Balıkesir Üniversitesi Kimya Bölümü öğrencisidir. Bilim, Dil ve Varoluş felsefeleri ilgisini çekmektedir. Bilim ve Ütopya ve Düşünbil'in yanı sıra çeşitli dergi ve sanal ortamlarda makaleleri yayımlanmıştır.

Onat Gürbüz

Galatasaray Lisesi mezunu ve Hacettepe Üniversitesi Psikoloji lisans öğrencisi. İlgi alanları evrimsel psikoloji ve evrim.

Onur Özer

Orhan Bilgin

Orhun Kaan Kahraman

Genel olarak kitlesel medyanın rıza üretimi ve ürettiği hipergerçekler üzerine düşünüp, bu alanda çalışmalar yapıyorum. 50'lerde Frankfurt Okulu'yla başlayan eleştirel sosyal bilimler teorileri ilgi alanıma girmektedir.

Osman Başyurt

Osmancan Sarıyurt

Öykü Yıldırım

Tıp Fakültesi 3. sınıf öğrencisi, ulusal bir tıp blogunun editörüdür.

Ozan Ertekin

Ozan Karakaş

Çevirmen/İngilizce Öğretmeni. Uludağ Üniversitesi ELT 2014 mezunu. Yayımlanmış bilim ve edebiyat çevirileri bulunuyor. İlgi alanları: dil edinimi, konuşma öğretimi, psikodilbilim, nörodilbilim.

Özge Büyükkara

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Biyoloji Bölümü lisans öğrencisidir. Evrimsel biyoloji, evrimsel psikoloji ve astronomi alanlarına ilgi duyuyor.

Özgem Uysal

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisi. Mesleğini büyük bir tutkuyla öğreniyor. Öğrenmek,okumak, araştırmak ve keşfetmek en büyük tutkusudur.

Özgür Kocaman

Özgür Yılmaz

Özgür Gür

Özlem Özgüven

Pınar Serra Güvenç

Prof. Dr. Bayram Tekin

Prof. Dr. Kerem Cankoçak

Ruhiye Erulaş

Hacettepe Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı mezunu, dizi, film, belgesel, kitap çevirmeni, editör.

Saba Baskir

'93 Antalya doğumlu, '11 Beşiktaş Anadolu Lisesi, '16 ODTÜ Biyoloji mezunu. Deniz Bilimlerinde yunus akustiği üzerine yüksek lisans yapmakta.

Saim Emre Şahiner

Mobil Uygulama Geliştirici

Evrim Ağacı mobil uygulama geliştiricisi.

Samed Çelik

Samet Aytekin

Saygın Güleç

Boğaziçi Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünde lisans öğrencisi, Bilim Kulübü Evrim Ağacı Alt Kurulu Temsilcisi, eski biyoloji olimpiyatçısı

Saygun Güler

Medikal Muhendisi. Y. Lisansını İskoçya'da tamamladı. Şu anda Bournemouth Üniversitesi'nde doktora araştırması kapsamında yapay zeka ve dijital sağlık uygulamaları üzerine çalışıyor.

Selçuk Çat

Selda Somuncuoğlu

ODTÜ İdari İlimler, İşletme bölümünden 1981’de mezun oldu. Emekli olduğu 2000 yılından itibaren toplum bilim ve sanat alanında kitaplar çevirdi. Halen çocuklarla ve doğayla ilgili gönüllü işler yapmakla meşgul.

Selen Gündüz

Dil/Konuşma Bozukluğu Uzmanı

Hacettepe Üniversitesi Mezunu. Dil ve Konuşma Bozuklukları alanında doktorasını Texas Tech University Health Sciences Center’da tamamladı.

Selenay Elmacıoğlu

SAT etüt merkezi asistanı TÜBİTAK Kriptoloji Yaz Okulu mezunu Ted Talks çevirmeni Yakamoz dergi yazarı

Selin Üstündağ

Selinay Vatansever

Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesinde eğitim görüyor. İlgilendiği bilim dalları arasında nöroloji, kardiyoloji ve psikiyatri bulunuyor. Ayrıca edebiyat da sever.

Semih Can Aktepe

Şemsi Çakmak

Sercan Topcan

Serdar Ölez

Makina Mühendisi, mekanik tasarımcı, veritabanı bazlı web uygulamacısı, ... ama en çok yurttaş bitki bilimci, doğa gözlemcisi ve tutkunu. GezenAdam'ın kurucusu, Kırsal Çevre gönüllüsü...

Seren Afşin

Bilişim sistemleri uzmanı ve Girişimci. Mars gezegeni ve uzay bilimleri hayatının bir parçası...

Serhat Beyaz

Boğaziçi Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik öğrencisidir. 2017 yılında Boğaziçi Üniversitesi Bilim Kulübü altında Evrim Ağacı Kurulunu kurmuştur. Akademik bilimin yanında popüler bilimle ilgilenmekten keyif alır.

Sertan Erdem

Seval Özdamar

Sezen Sümbül

Sinan Ceylan

Sinan Alp Akyol

Soner Albayrak

Fizik Editörü

Kuramsal fizik üzerine yoğunlaşan fizik doktora öğrencisi.

Suat Ayöz

1986 ve 89 yillarinda ODTU EEMB'den BSc. ve MSc., 2008 yilinda Cambridge Universitesi'nden doktora derecesi aldi. 1991 yilindan beri Turkiye disinda yasiyor.

Süha Derbent

Şükran Köken

Şule Selçuk

İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümü mezunudur. Bir çeviri bürosunda çevirmen olarak çalışıyor. Yeni şeyler öğrenmek, kitap okumak en büyük hobilerindendir. Dil, bilim ve tarihle ilgili her şeye ilgisi var.

Tansu Daylan

Astrofizikçi

Karanlık madde, ötegezegenler ve yapay öğrenme gibi konularda araştırma yapan bir astrofizikçi ve elektronik mühendisidir.

Tansu Tuncer

Yabancı Diller Eğitimi Bölümü mezunu. (Aibu, IPG) İngilizce öğretmeni ve 3 dilde çeviri yapıyor. Psikoloji, dilbilimi ve evrimsel biyoloji ilgi alanları arasında.

Tanzer Kantık

Tanzer Kantık 1977 yılında Manisa doğumludur. 2003 yılında Dokuz Eylül Fakültesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nden mezun oldu.

Tayfun İnci

Tayfun Özgür Yurdadön

Taylan Kasar

İstanbul Üniversitesi Astronomi ve Uzay Bilimleri öğrencisidir. Kozmik Anafor'da popüler bilim yazıları yazar. Bilimkurgu okumayı sever. Trekkie'dir.

Tolga Can

Tolga Sazak

Tuğba GÜRCAN

Tuğba Ertaş

Tuğçe Köseoğlu

2016 yılında ODTÜ Biyoloji bölümünden mezun olmuştur. 2017 yılında Bilkent Üniversitesi Arkeoloji bölümü masterına başlamıştır. Biyoloji ve arkeolojiyi birleştiren arkeobotani alanında araştırmalarını sürdürmektedir.

Tuğçe Deveci

Tuğçe Nur Çakal

Tunç Kayıkçıoğlu

Turan Tufan

Yazar/Çevirmen

Tuygur Can Seçkin

İnşaat Yüksek Mühendisi. YTÜ mezunu. Çelik konstrüksiyon sektöründe çalışıyor. Amatör bir bilim sever ve anlatıcısı. Profesyonel meraklı.

Ufku Aylin Kılıç

Uğur Elmacı

1977 doğumlu. Coğrafya öğretmeni. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü mezunu.Coğrafya Eğitimi Derneği ve Türk Coğrafya Kurumu üyesi olarak 25 yıllık coğrafya serüvenim ile buradayım.

Uğur Başdaş

Disiplinler arası bilim yapmak devrimdir.

Uğurcan Sakızlı

Lisansımı ODTÜ Biyoloji'de tamamladım, şu anda Boğaziçi Üniversitesi'nde Stefan FUSS'un labında zebra balığında nörorejenerasyon çalışıyorum.

Umut Güler

Umut Hasanoglu

Umut Efe

Umut Yıldırım

Utku Timurçin

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisi. İlgi alanları genel itibariyle Tıp Bilimi üzerine olup ayrıca Nörobilim, Psikoloji ve biz Homo sapiens türüdür.

Uygar Onur

Veliye Batu

yaren güngör

ODTÜ Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü hazırlık sınıfı öğrencisidir. Biyolojinin çoğu alt dalını sever; özellikle evrimsel biyoloji ve nörobiyolojiye ilgi duyar.

Yaren Yaadı

EÜ'de Türk Dili ve Edebiyatı okuyor. Kalbinin yarısı bölümünde, diğer yarısıysa uzay bilimindedir. Bu sevgi sayesinde NASA'nın düzenlediği Cassini Scientist for a Day makale yarışmasının Türkiye ayağında ödül almıştır.

Yasin Kozak

ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunu bir öğretmen. Sinema, tarih ve bilișsel bilimler ile ilgilenir. Müzelerin ücretsiz olması gerektiğine inanır.

Yasir Buğdayeken

2014 yılında Uludağ Üni. Ulus. İlişkiler bölümünden mezun oldu. Halen aynı üniversitede "Baltık Bölgesinin Güvenliği" konusunda tez çalışmalarını yürütüyor. İngilizce ve Almanca biliyor.

Yavuz Kulu

Çizer

Yesim Semchenko

Yiğit As

Celal Bayar Üniversitesi makine mühendisiliği öğrencisi. Öğrenmekten ve öğrendiklerini aktarmaktan mutlu olan bir bilim tutkunu. İlgi alanları evrimsel biyoloji, astronomi ve zooloji başta olmak üzere doğa bilimleri.

Yiğit Ertan

Boğaziçi üniversitesi kimya bölümünde lisans eğitimini sürdürmekte. Matematiğe aşık ve amatör olarak çalışmalarını sürdürüyor. İlgi alanları analiz, sayı teorisi, akışkanlar mekaniği ve moleküler orbital teorisi

Yrd. Doç. Dr. Seçkin Eroğlu

1985 izmir doğumlu. ODTÜ Genetik çıkışlı. Moleküler bitki fizyoloğu. Evrimi anlatan çocuk kitabı hazırladı. İzmir Ekonomi Ü.Genetik Bölümü’nde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.

Yusuf Can Semerci

Yeditepe Üniversitesi'nde Yapay Zekâ ve Makine Öğrenmesi üzerine doktora yapıyor. Bilim ve Gelecek dergisinde ara ara yazıyor, çeviri yapıyor. Vakit buldukça bilimkurgu okuyor.

Zafer Emecan

Zeki Doruk Erden

École Polytechnique Fédérale de Lausanne'da Robotik ve Yapay Zeka konularında lisansüstü çalışmalarını yürütmektedir. ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendisliği mezunudur. 2014'ten beri Evrim Ağacı ile çalışmaktadır .

Zeynep Senveli

Zeynep Süter Görgüler

Yıldız Teknik Üniversitesi Fransızca Mütercim-Tercümanlık Ana Bilim Dalı’nda araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır.

Zeynep Elif Sab

Boğaziçi Üniversitesi Felsefe lisans öğrencisi. İlgi alanları uygulamalı etik, siyaset ve Antik Çağ felsefesidir. Felsefe dışında sosyal ve evrimsel psikoloji ile ilgilenir.

Zeynep Gizem Emir

Ziya Furkan Zorluer

Zübeyir Aküzüm

Biyoloji lisans, insan kaynakları ve örgütsel değişim yüksek lisans mezunu. Yat kaptanı, 3 yıldız Cmas dalgıç, iş güvenliği uzmanı.

Zülfü Ferecli

1. Nesil Moderatörler

Ali Aslan

Ali Rıza Gündüz

Kaan Bilgin

Tuygur Can Seçkin

“Mantığın bir gün popüler olacağı hayaline aldanmayalım. Tutkular ve duygular popüler olabilir; mantıksa her zaman azınlığın malı olacaktır.”
Johann Wolfgang von Goethe