EKİBİMİZ

Yöneticiler

Çağrı Mert Bakırcı

Kurucu, Baş Editör

Evrim Mühendisi. Evrim Ağacı'nın kurucusu ve idari sorumlusu. Bilim anlatıcılığı ve popüler bilim yazarlığı ile uğraşıyor. ODTÜ mezunu. Doktorasını Texas Tech Üniversitesi'nden evrimsel robotik alanında aldı.

Ashlee Lane Bakırcı-Taylor

Bilim Baş Danışmanı

Beslenme bilimci ve diyetisyen. Yüksek lisans ve doktorasını Texas Tech Üniversitesi'nden aldı. Evrim Ağacı'nda Bilim Danışma Sorumlusu, yazar ve İngilizce içerik genel editörü.

Eyüp Can Akman

Teknik İşler Sorumlusu

Yazılımcı, skeptik ve popüler bilim takipçisidir. 2017'den beri Evrim Ağacı'nın teknik sorumlusu olarak görev almaktadır. Sitenin altyapısından, geliştirilmesinden ve teknik projelerinden sorumludur.

Genel Editörler

Ayşegül Şenyiğit

Evrim Ağacı'nın genel editörü, popüler bilim yazarı ve çevirmenidir. İstanbul Üni. İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunudur. Yıldız Teknik Üni. Yabancı Diller Yüksek Okulunda İngilizce öğretim görevlisi olarak çalışmaktadır

Babür Erdem

Kurucu, Bilim Editörü

Evrim Ağacı'nın isim babasıdır. Lisans ve yüksek lisansını ODTÜ Biyoloji Bölümü'nde tamamlamış, doktorasını ise ODTÜ Sağlık Bilişimi Bölümü'nde nörobilim dalında sürdürmektedir.

C. Caner Telimenli

Astronomi Editörü

Evrim Ağacı editörü, hayatta anlaşılması zor olan her kavramın ne kadar alakasız görünürse görünsün bilgi ile anlam kazandığına şahit olmuş biri. Asıl alanı iktisat olsa da her şeyin temeli fizik en çok ilgisini çeker.

Damla Şahin

İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunu. Doğal bilimlere özellikle de "fizik" bilimine yoğun bir ilgisi bulunmaktadır. Yabancı diller ilgi alanları arasındadır. Aktif olarak "İşaret Dili" konuşabilmektedir.

Emir Ali Açılan

Istanbul'da doğdu. 2018 yılında Istanbul Alman Lisesi'nden (Deutsche Schule Istanbul) mezun oldu. Berlin Özgür Üniversitesi'nde (Freie Universität Berlin) İktisat (Volkswirtschaftslehre) lisansı yapmaktadır.

Mert Karagözoğlu

Çeviri Genel Editörü

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dilbilimi Lisans öğrencisidir. 2013 senesinden beri Evrim Ağacı ile çalışmaktadır. İlgi alanları: Nöro ve bilişsel bilimler, antipsikiyatri, psikoterapi, kıta felsefesi ve göstergebilim.

Genel Editör

ODTÜ EEE '88 mezunudur. Evrim Ağacı'nda genel editörlük ve çevirmenlik yapmaktadır. Ayrıca Kırsal Çevre Derneği'nin aktif üyesidir. İlgi alanları Türkçe ve İngilizce dilleriyle başta bitkiler olmak üzere tüm canlılardır.

2. Nesil Editörler

Osman Öztürk

ODTÜ İktisat bölümü öğrencisi, ODTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nda öğrenci asistanı, Flank Esports içerik ve sosyal medya editörü.

1. Nesil Editörler

Arsel Berkat Acar

Skeptisizm Editörü

Saha mimarı, yurtdışı satış temsilcisi ve skeptisizm yazarı. 2012 senesinden beri Psödobilim ve Bilimsel Şüphecilik üzerine özgün makale yazmakta ve çeviriler sağlamaktadır.

Barış Can Mandacı

Beril Dursunkaya

Sözlük Genel Editörü

2015 ODTÜ Biyoloji mezunudur. UMass'de MBA eğitimini devam ettirmektedir. Evrim Ağacı'nda sözlük yazımı ve geliştirilmesinde rol almaktadır. Ekoloji, çevre ve sürdürülebilirlik özel ilgi alanları arasındadır.

Ezgi Altınışık

Antropoloji Editörü

Evrimsel Biyolog. İstanbul Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunu. İnsanın evrimsel geçmişi ve popülasyon tarihi konusundaki doktora çalışmalarına Çekya'da devam ediyor.

Fatih Birinci

Farklı zamanlarda ve bölümlerde Koç, 19 Mayıs, ODTÜ ve Uludağ Üniversitesi’nde eğitim almıştır. Favori alanı psikolojidir. Evrimi gerçekten anlayıp da dünyası sarsılmayan insanları anlamamaktadır.

İnanç Baral

Veteriner Hekim ve Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni ve Hayvan Besleme Bölümü Biyometri ve Genetik Anabilim Dalı Öğretim Elemanı.

Işın Altınkaya

Kadir Toykan Özdoğan

Antropoloji Editörü

Oğuzhan Kiper

3. Nesil Yazarlar ve Çevirmenler

Defne Kartal

Saim Emre Şahiner

Mobil Uygulama Geliştirici

Evrim Ağacı mobil uygulama geliştiricisi.

Samet Aytekin

Seda Baykal Köse

Araştırmacı. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıbbi Biyoloji ve Genetik bölümü Doktora mezunudur. Çalışmalarını kanser biyolojisi ve genetik hastalıklar üzerine yürütmektedir. Diğer ilgi alanları: biyokimya, evrim, sosyoloji

Selda Somuncuoğlu

Serhat Beyaz

Tuğçe Köseoğlu

2016 yılında ODTÜ Biyoloji bölümünden mezun olmuştur. 2017 yılında Bilkent Üniversitesi Arkeoloji bölümü masterına başlamıştır. Biyoloji ve arkeolojiyi birleştiren arkeobotani alanında araştırmalarını sürdürmektedir.

Umut Hasanoglu Hasanoglu

1. Nesil Yazarlar ve Çevirmenler

Sertan

Füsun

Egemen

Ahmet Köz

Lisans: İstanbul Üniversitesi Antropoloji Bölümü (2017) Yüksek Lisans: İstanbul Üniversitesi Antropoloji Bölümü - Fiziki Antropoloji (2018-)

Ahmet Paker

Ahmet Kapusuz

Ahmet Can Kısa

Sosyal bilimci. Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji bölümü öğrencisi.

Ahmet Caner Sönmez

Ahmet Kaan Türk

Akın Karahasan

2015 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversitesinde Biyoloji bölümünü kazandım. Lisans dönemimin 4.senesindeyim, şuan da Rize ve Eskişehir Tardigrada örneklemesi adlı bitirme tezim üzerinde çalışmaktayım.

Ali Kılıç

Ali Aslan

Ali Çağlayan Taybaş

Alp Kütükçü

Alper Kölgesiz

Moleküler Biyoloji ve Genetik öğrencisidir. Boğaziçi Üniversitesi'nde eğitim görmektedir. Okulun Evrim Ağacı Alt Kurulu'nda aktif üyedir.

Alper Samsunlu

Arda Ateş

Ankara Fen Lisesi'nden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi'nde Psikoloji eğitimi alıyor. İlgi alanları arasında sosyal, klinik ve bilişsel psikolojinin yanında biyoloji, felsefe ve sinirbilim yer alıyor.

Arif Can Keskin

Arzu Kana

Aslı Eroğlu

Ata Özdemir

Atasel Petin

Atilla Çelikgil

Ayça Özsoy

Aylin Okutan

Endüstri Mühendisi. Medya ve İletişim okumuş, Program ve Haber Editörlüğü yapmış, Radyo TV Prg. Yapımcılığı bölümünü dondurmuştur. Sinema, yazmak, yüzmek hobileri, felsefe, kozmoloji ise öğrenmek istedikleridir.

Ayşe Alaca

Azra Kocaarslan

Bahar Kılıç

Bahar Patlar

Evrimsel biyolog. Yüksek lisansını Hacettepe Üniversitesi Biyoloji, doktorasını Bielefeld Üniversitesi Evrimsel Biyoloji bölümünde tamamladı. Üreme biyolojisi ve eşeylerin evrimi üzerine araştırmaları devam ediyor.

Barbaros Gulsah

Barış Dallı

Barışcan Tunalı

Gezer tozar yer, Veriyi ve ilginç korelasyonları bulmayı sever. Naçizane Data Science ile uğraşır, Jack of all trades, Master of few...

Batuhan Akçay

Begüm Er

Begüm Çimen

Bengisu Seferoğlu

İTÜ 2009 Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunu. Koç Üniversitesi Kimya ve Biyoloji Mühendisliğinde yüksek lisans ve doktora çalışmalarını tamamladı. Fırsat buldukça Türkçe bilimsel içeriklere katkı sağlamakla ilgileniyor.

Berat Mutluhan Seferoğlu

Beril Devlet

Berk Şenkafa

Berk Sudan

Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 4.sınıf öğrencisi, uzaya, bilime ve bilinmeyen her şeye dair merakı var. Hayvan seviyor, sosyal sorumluluk seviyor, toplum yararına çalışmayı seviyor.

Berk Çakan

Büşra Tül

Busranur Oturak

Çağlar Solak

Çağrı Temel

Elektrik-Elektronik Mühendisi olan Çağrı Temel, ulusal ve uluslararası alanda projeler hazırlamıştır. Uzay ve havacılık alanına merakı olduğu gibi girişimciliği ile bir çok alanda çalışmalar yapmaktadır.

Çağrı Mert Bakırcı (Yazar)

Can Kayacılar

Cansu Kilim

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi bölümü mezunu.

Cem Terzi

Profesör

Cem Batuhan Berkol

Cenk Önsoy

Sen seni bil, ben beni..

Cennet Kalkan

Ceren Özveri

Çınar Ege Bakırcı

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji Bölümü'nde lisans eğitimi görüyor. Drosophila'da koku öğrenme üzerinde çalışıyor. İlgilendiği bilim dalları arasında astrobiyoloji, genetik ve etimoloji bulunuyor.

Deniz Kaya

Proxima Centauri'den Dünya'ya göç etmiş ve şu sıralar Yıldız Teknik Üniversitesi'nde Fizik Bölümü okuyan bir göçebe.

Deniz Çabuk

Deniz Büyükgök

Dirsehan Özcan

Dr. Handan Acar

Dr. Mehmet Somel

Dursun Baş

Duvardaki Tuğla

Duygu Yıldız

Duygu Coşkun

Ebru Topçu

Ece Özkan

Ece Özen

Marmara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği son sınıf öğrencisi, bilgisayar bilimlerinin doğa bilimleriyle ilişkisi üzerine düşünmekten ve yazarken mutlu olur. Gezmeyi, doğa sporlarını, yeni şeyler öğrenmeyi sever.

Ecem Sekkin

Edanur Şirin

Uludağ Üniversitesi Fizik bölümü öğrencisidir. Uluastro Topluluğu'nun kurucusudur. Amatör Astronomi ve gökyüzü gözlemciliği kültürünü oluşturmak için yaptığı çalışmalar yapmıştır. Astrofizik ile ilgilenmektedir.

Ediz Coşkun

Efekan Esirgeme

Teknoloji & bilim yaklaşımlarını takip eden bir meraklı.

Efsan Avcu

Ege Özmeral

Elif İnan

Elif Helvacı

Elif Elçin

Emrah Çoraman

Emre Ertürk

Emre Oral

Emre Erdem

Emre Can Kartal

İstanbul Üniversitesi'nde antropoloji öğrencisidir. Birtakım yerlerde Google'a özel çalışmakta, Evrim Ağacı'ndaysa öğrendiklerini aktarmaya çalışmaktadır. Tarih, antropoloji ve bu alanların felsefeleri ilgi alanlarıdır.

Erdal Kart

Lisans eğitimlerini Atatürk Üniversitesi Eczacılık Fakültesi ve Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon sinema bölümlerini tamamlamıştır.

Erdi Altınyay

Erhan Kılıç

Eric Rose

Yüksek Lisansı'nı Marburg Üniversitesi ve Heidelberg Üniversitesi Felsefe programında tamamlamıştır. Uzman araştırma alanı, ontoloji, epistemoloji ve bilim felsefesidir.

Erinç Yurtman

Ertuğrul Genç

Esin Çelik

Esra Yaman

Esra Akkoyun

Esra Demirden

Esra Kıvrak

Site Yöneticisi

Eymen Orakçıoğlu

Ezgi Katı

Fadime Öztoprak

Genom bilimci. DEU-IBG'de doktora öğrencisi; İzmir Biyotıp ve Genom Merkezi'nde misafir yardımcı araştırmacı. 2013 yılında çevirmen olarak Evrim Ağacı'na destek vermeye başlamıştır. ISCB RSG Turkey üyesi.

Fatma Topaloğlu

Fatma AKA

Filiz Doğan

Funda Göbelek

Furkan Çelik

Liseden sonra yaklaşık bir yıl Hindistan'da dil öğrenmek ve yeni yerler keşfetmek için kaldım ardından üniversite sınavına hazırlanıp Yıldız Teknik üniversitesinde Bilgisayar Öğretmenliğini kazandım.

Furkan Semih Dündar

Kuantum Fizikçisi

PhD. Fizikçi ve popüler bilim yazarı. 1989 Bursa doğumlu. 2003-2007 Sakarya Fen Lisesi, 2007-2012 Bilkent Fizik (Lisans), 2012-2014 ODTÜ Fizik (MSc), 2016-2018 Boğaziçi Fizik (PhD).

Gamze Nur Çetin

Gizem Yolcu

Gizem Gün

Gökçe Çöl

DEÜ Yüksek Lisans mezunudur. Mali işler yöneticisi olarak çalışmaktadır. Evren bilimi meraklısıdır.

Gökhan Öztürk

Gülru Batur

Akdeniz Üni Biyoloji öğrenimi gördü, Anadolu Üni Veteriner Önlisans mezunu. CCPDT tarafından düzenlenen sınavları geçerek Certified Professional Dog Trainer ve Certified Behavior Consultant Canine ünvanları kazandı.

Gülşah Güler

Antropolog ve Paleontolog. Ankara Üniversitesi Paleoantropoloji/Doktora. Çalışmalarını Rhinocerotidae başta olmak üzere omurgalı memelerin evrimi, sistematik taksonomisi ve paleoekolojileri konularında sürdürmektedir.

Gülsevinç AY

2013 yılı Cumhuriyet Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu. Çukurova Üniversitesi'nde doktora yapıyor. Tıbbi Biyoloji bölümünde Araştırma görevlisi. Nörodejeneratif hastalıklar üzerinde çalışıyor.

Günce Nalbantoğlu

Güngör Budak

Güniz Göze Eren

Bilkent Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik lisans mezunudur. Davranışın genetik temellerini incelemek istemektedir. International Max Planck Research School’da Sinir ve Davranışı Bilimi Master'ı yapmaktadır.

Güray Hatipoğlu

Gürhan Öztürk

Öğretmen. Yazar. Böcek bilimci. Ege Üniversitesi Mezunu. Doktorasını böcek immünolojisi alanında tamamlamaktadır. Bilimkurgu türünde Varoluş adında romanı vardır. Evrim Ağacı'nda böcekler üzerine yazıları bulunmaktadır.

Güven Erdi Aydoğuş

Özel bir firmada Üretim Mühendisi olarak çalışmaktayım. Evrim Ağacı bünyesinde, bilhassa psikolojik ve mühendislik temelli çalışmalar ile içerik zenginliği sağlamayı hedeflemekteyim.

Halilcan Nart

Hande Çetin

Harun Cingöz

Hasan Cihat Baybağan

Hevi Elif Engin

Hilal Nizamoğlu

Hıdır Öztürk

Hüseyin Aça

ODTÜ İnşaat Mühendisliği 2001 mezunudur. Amatör olarak bilimle, felsefeyle ve müzikle ilgileniyor. Sigara içerek düşünmeyi seviyor.

İlayda Belemir Bebek

Hacettepe üniversitesi tıp fakültesinde eğitim görmektedir

İlker Çağatay Aşık

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji bölümünde Yüksek Lisans yapmakta, evrim ve biyoloji felsefesi çalışmaktadır. İlgilendiği alanlar; nörobilim, nörofelsefe, evrimsel biyoloji, bilim felsefesi ve bilişsel bilimlerdir.

İlknur Çoban

Inci Topcuoglu

irem çakar

İrem Havle

İrem İskender

İrem Nur Gürsoy

İsmail Güderer

İsmail Yamanol

Jung .

Kemal Cihat Toprakçı

Akdeniz Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı lisans öğrencisidir. Astronomi ve fiziğe ilgi duyan yazar bugüne dek Türkiye'nin pek çok bilim - astronomi platformunda yönetici, yazar veya editör olarak görev almıştır.

Kenan Can Tok

Kubilay Meşe

Bilkent Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik son sınıf öğrencisi

Levent Özkarayel

Hacettepe Fizik Müh. bölümü mezunu. Bilkent Üniversitesi’nde Yarıiletken Fiziği / Optoelektronik üzerine çalışıyor.

Mehmet Saltuerk

Mehmet Demiryay

Altyazı Çevirmeni

Aydın Fen Lisesi mezunu. 2008'de ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünü kazandı, orayı bırakıp 2013'te Ege PDR'yi kazandı, halen son sınıfta okumakta. 2017 yılından beri altyazı çevirmenliği yapmakta.

Mehmet Ali Döke

Mehmet Arif Sökmen

Mehmet Onurcan Kaya

Mehmet Umut Canoluk

Bilişsel Psikoloji Yüksek Lisansı bitirmiş ve şu anda Harvard Medical School'da görsel algı üzerine çalışmaktadır. Çalışma alanı evrimin getirdiği adaptif özelliklerin görsel algı ve dikkate etkileri üzerinedir.

Evrim Ağacı yazarı ve çevirmenidir. Alanı Kimya’dır ama beşeri bilimlerle yakından ilgilenir. Gerçeğe ulaşmak için bilimsel şüphecilik ve bilimsel yöntemlerin kullanılması gerektiğini savunan doğa aşığı bir hümanisttir.

Meriç Öztürk

Mert Özel

Mert Filizoğlu

Mertkan Alacahan

Merve Yorgancı

Merve Yağmur Şahin

Müfit Yılmaz Gökmen

2009'da Hürriyet dış haberler masasında başladığı editörlük kariyerine bilim-teknoloji editörü olarak Ntv.com.tr ve Al Jazeera Türk'te devam etti. Bugün DijitalX'te bilim-teknoloji yazarlığına devam etmektedir.

Muhammet Ergün

Murat Kayı

Murat Alabacak

Mustafa Gökmen

Mustafa Yücelgen

Mustafa Çağatay Uçar

Anadolu Üniversitesi Felsefe Bölümü mezunu. Kocaeli Üniversitesinde felsefe alanında yüksek lisans yapmaktadır.

Mustafa İrvem Keskinoğlu

Nazan Bilgin

Nermin Boğaz

Nida Yaren Yılmaz

Nilay Bahar

Nilüfer Kara

Hacettepe Üniversitesi Kimya Bölümü mezunu. Şu an ODTU Biyolojik Bilimler'de Biyokimya üzerine yüksek lisans yapmakta. İlgi alanları: Viral kanserler, aptamer, aptasensörler.

Nisa Tanrıkulu

Nurgül Karyağış

Ögetay Kayalı

Oğuz Ursus Bolgi

Oğuzhan Beğik

Okan Gümüşel

Oktay Özden

iktisatçı. Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünde Yüksek Lisans öğrencisidir. İlgi alanları: Muhalif iktisat teorileri, matematik, ve popüler bilim.

Ömer Çelik

Düzce Fen Lisesi mezunu, Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. Tıp fakültesi bilimsel araştırma topluluğunun eski üyesi.

Ömer Sakmar

Ömer Faruk Kırmacı

Balıkesir Üniversitesi Kimya Bölümü öğrencisidir. Bilim, Dil ve Varoluş felsefeleri ilgisini çekmektedir. Bilim ve Ütopya ve Düşünbil'in yanı sıra çeşitli dergi ve sanal ortamlarda makaleleri yayımlanmıştır.

Onur Özer

Orhan Bilgin

Orhun Kaan Kahraman

Genel olarak kitlesel medyanın rıza üretimi ve ürettiği hipergerçekler üzerine düşünüp, bu alanda çalışmalar yapıyorum. 50'lerde Frankfurt Okulu'yla başlayan eleştirel sosyal bilimler teorileri ilgi alanıma girmektedir.

Osman Başyurt

Osmancan Sarıyurt

Övgü Kayadelen

Ozan Ertekin

Ozan Karakaş

Çevirmen/İngilizce Öğretmeni. Uludağ Üniversitesi ELT 2014 mezunu. Yayımlanmış bilim ve edebiyat çevirileri bulunuyor. İlgi alanları: dil edinimi, konuşma öğretimi, psikodilbilim, nörodilbilim.

Ozan Zaloğlu

Özgür Kocaman

Özgür Yılmaz

Özgür Gür

Özlem Özgüven

Pınar Serra Güvenç

Prof. Dr. Bayram Tekin

Saba Baskir

'93 Antalya doğumlu, '11 Beşiktaş Anadolu Lisesi, '16 ODTÜ Biyoloji mezunu. Deniz Bilimlerinde yunus akustiği üzerine yüksek lisans yapmakta.

Samed Çelik

Saygın Güleç

Boğaziçi Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünde lisans öğrencisi, Bilim Kulübü Evrim Ağacı Alt Kurulu Temsilcisi, eski biyoloji olimpiyatçısı

Seçkin Eroğlu

1985 izmir doğumlu. ODTÜ Genetik çıkışlı. Moleküler bitki fizyoloğu. Evrimi anlatan çocuk kitabı hazırladı. İzmir Ekonomi Ü.Genetik Bölümü’nde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.

Selçuk Çat

Selenay Elmacıoğlu

SAT etüt merkezi asistanı TÜBİTAK Kriptoloji Yaz Okulu mezunu Ted Talks çevirmeni Yakamoz dergi yazarı

Selin Üstündağ

Semih Can Aktepe

Şemsi Çakmak

Sercan Topcan

Serdar Ölez

Makina Mühendisi, mekanik tasarımcı, veritabanı bazlı web uygulamacısı, ... ama en çok yurttaş bitki bilimci, doğa gözlemcisi ve tutkunu. GezenAdam'ın kurucusu, Kırsal Çevre gönüllüsü...

Seren Afşin

Bilişim sistemleri uzmanı ve Girişimci. Mars gezegeni ve uzay bilimleri hayatının bir parçası...

Seval Özdamar

Sezen Sümbül

Sinan Alp Akyol

Soner Albayrak

Fizik Editörü

Kuramsal fizik üzerine yoğunlaşan fizik doktora öğrencisi.

Suat Ayöz

Süha Derbent

Şükran Köken

Şule Selçuk

İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümü mezunudur. Bir çeviri bürosunda çevirmen olarak çalışıyor. Yeni şeyler öğrenmek, kitap okumak en büyük hobilerindendir. Dil, bilim ve tarihle ilgili her şeye ilgisi var.

Tansu Daylan

Astrofizikçi

Karanlık madde, ötegezegenler ve yapay öğrenme gibi konularda araştırma yapan bir astrofizikçi ve elektronik mühendisidir.

Tansu Tuncer

Yabancı Diller Eğitimi Bölümü mezunu. (Aibu, IPG) İngilizce öğretmeni ve 3 dilde çeviri yapıyor. Psikoloji, dilbilimi ve evrimsel biyoloji ilgi alanları arasında.

Tayfun İnci

Tayfun Özgür Yurdadön

Tolga Can

Tolga Sazak

Tuğba Ertaş

Tuğçe Deveci

Tuğçe Nur Çakal

Tunç Kayıkçıoğlu

Turan Tufan

Yazar/Çevirmen

Tuygur Can Seçkin

İnşaat Yüksek Mühendisi. YTÜ mezunu. Çelik konstrüksiyon sektöründe çalışıyor. Amatör bir bilim sever ve anlatıcısı. Profesyonel meraklı.

Ufku Aylin Kılıç

Uğur Elmacı

1977 doğumlu. Coğrafya öğretmeni. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü mezunu.Coğrafya Eğitimi Derneği ve Türk Coğrafya Kurumu üyesi olarak 25 yıllık coğrafya serüvenim ile buradayım.

Uğur BAŞDAŞ

Disiplinler arası bilim yapmak devrimdir.

Uğurcan Sakızlı

Lisansımı ODTÜ Biyoloji'de tamamladım, şu anda Boğaziçi Üniversitesi'nde Stefan FUSS'un labında zebra balığında nörorejenerasyon çalışıyorum.

Umut Yıldız

Astrofizikçi

NASA Jet Propulsion Lab'da (JPL) derin uzay iletişimi ve astrofizik çalışmaktadır. Leiden Üniversitesi Gözlemevi’nde Astrokimya ve Molekül Astrofiziği alanında doktora yapmıştır. Popüler bilim yazarı ve konuşmacıdır.

Umut Efe

Umut Yıldırım

Uygar Onur

Veliye Batu

Yaren Yaadı

EÜ'de Türk Dili ve Edebiyatı okuyor. Kalbinin yarısı bölümünde, diğer yarısıysa uzay bilimindedir. Bu sevgi sayesinde NASA'nın düzenlediği Cassini Scientist for a Day makale yarışmasının Türkiye ayağında ödül almıştır.

Yasir Buğdayeken

2014 yılında Uludağ Üni. Ulus. İlişkiler bölümünden mezun oldu. Halen aynı üniversitede "Baltık Bölgesinin Güvenliği" konusunda tez çalışmalarını yürütüyor. İngilizce ve Almanca biliyor.

Yavuz Kulu

Çizer

Yesim Semchenko

Yiğit Ertan

Boğaziçi üniversitesi kimya bölümünde lisans eğitimini sürdürmekte. Matematiğe aşık ve amatör olarak çalışmalarını sürdürüyor. İlgi alanları analiz, sayı teorisi, akışkanlar mekaniği ve organik kimya.

Yusuf Can Semerci

Yeditepe Üniversitesi'nde Yapay Zekâ ve Makine Öğrenmesi üzerine doktora yapıyor. Bilim ve Gelecek dergisinde ara ara yazıyor, çeviri yapıyor. Vakit buldukça bilimkurgu okuyor.

Zeki Doruk Erden

École Polytechnique Fédérale de Lausanne'da (EPFL) Robotik ve Yapay Zeka konularında lisansüstü çalışmalarını yürütmektedir. ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendisliği 2018 mezunudur.

Zeynep Senveli