Size Özel (Beta)
Büyük Patlama
Diş Hekimliği
Kimyasal Evrim
Evrim Ağacı'ndan Mesaj

Evrim Ağacı'nı sosyal medya hesaplarından takip etmeyi unutmayın! Yeni paylaşımlarımızı görmek için bizi aşağıdaki sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

Editör Seçkisi Klinik Psikoloji
15 dk.
Halime Samsa
Halime Samsa Yazar
Yeni Podcast: Evrim Ağacı TV: Canlı Bilim Yayınları
Süre 1:08:07
Prof. Dr. Sirel Karakaş Seslendiren
Zihin koridorları karmaşıklığı ile her daim anlamlandırılmaya çalışılmıştır. Peki karmaşık zihin bir test ile ölçülüp tanımlanabilir mi? Sorunun cevabını...
Tavsiye Makale Psikoloji
5 dk.
Melih Tuzla
Melih Tuzla Uyarlayan
Evrim Ağacı'ndan Mesaj

Bunu sadece Evrim Ağacı'nın eskileri bilir. 2010 yılında kurulan Evrim Ağacı'nın en önemli parçalarından biri, evrim ve ilgili konularda ürettiğimiz devasa Makale Arşivi'mizdi. Bu arşivimiz, her geçen gün daha da büyüyen şekilde yoluna devam ediyor. Nostalji yapmak isteyenlere önerilir!

Tavsiye Makale Epidemiyoloji
1 dk.
Ozan Zaloğlu
Ozan Zaloğlu Çevirmen
Evrim Ağacı Akademi

Evrim Ağacı Akademi'yi kullanarak kendini Bilime Dair Her Şey konusunda geliştirebilirsin.

Evrim Ağacı'ndan Mesaj

YouTube, Evrim Ağacı tarafından hazırlanan içerikleri video yoluyla öğrenmenin en iyi yolu! Ayrıca kanalımızda birçok bilim insanıyla röportajlarımızı, çeşitli deney gösterilerini ve diğer bilim içeriklerimizi bulabilirsiniz.

Harari Bilim Kitapları Serisi (3 Kitap, Ciltli)

Son zamanların en popüler bilim yazarlarından Yuval Noah Harari’nin 3 kitabını birden, eşsiz bir fiyata edinmeniz mümkün! Hem de ciltli olarak!

1. Hayvanlardan Tanrılara Sapiens, Yuval Noah Harari
  2. Homo Deus, Yuval Noah Harari
  3. 21. Yüzyıl İçin 21 Ders, Yuval Noah Harari

Bu kampanya, Kolektif Kitap tarafından Evrim Ağacı okurlarına sunulan fırsatlardan birisidir.

Harari Bilim Kitapları Serisi (3 Kitap, Ciltli)
Evrim Ağacı'ndan Mesaj

Evrim Ağacı'na katkı sağlamanın bir yolu, Agora Bilim Pazarı'na uğrayarak, burada bilimseverlerle buluşturduğumuz bilim kitapları, ders kitapları, hediyelik eşyalar ve diğer ürünlerden satın almak. Bir göz atın, hoşunuza giden bir şeyler bulacağınıza hiç kuşkumuz yok!

Yeni Podcast: Evrim Ağacı TV: Canlı Bilim Yayınları