Sanat ve Edebiyat Eserlerinde Bilim...

Sanat ve bilim, birbirinden ayrılamaz iki parçadır. Sanatçılar, bilimsel gerçekleri doğru ve gerçeğe yakın yorumladıkları sürece halkın bilimden daha fazla haberi olabilir. Bu sebeple, sanatçılara çok büyük bir sorumluluk ve bilim insanlarının bilimi halka anlaşılır bir dille indirme konusundaki eksiklerini

İnsan Türüyle İlgili Gerçekler

Yeni yıla yepyeni bir albümle girmek istedik! Bu albümümüzde, sizlere kendi vücutlarınızı biraz daha yakından tanıyabilmemiz için, evrimsel kökenlerine dair de birçok veriye sahip olduğumuz 100 ilgi çekici gerçekten bahsedeceğiz. Vücudunuzun pek çok organına ve bölgesine yönelik olacak bu gerçeklerin,

Bilim ve Yaşam İle İlgili Özlü ve İlginç Sözler

Burada birçok farklı alandan insanın, özellikle de bilim insanlarının, bilime ve yaşama dair ilgi çekici, önemli ya da sadece hoşumuza giden sözlerini paylaşacağız.Burada sözlerini paylaştığımız insanların bazıları bizim savunduğumuz bilim anlayışından uzak insanlar olabilirler. Ancak bunun önemli olmadığını düşünüyoruz.  Hiçbir

Biyolojik ve Fiziksel Mitler ve Gerçekler

Tarih boyunca, insanlar mitler üretmiştir ve bunları yaşamlarının bir parçası haline getirerek sıkça kullanmaya başlamışlardır. Bu mitlerin Biyoloji ile ilgili olanları bu albümde açıklanıyor. Açıklamalar için yukarıdaki resimlere tıklayabilirsiniz. İyi okumalar. Evrim Ağacı

Bu albümümüzde Evrim Kuramı'na ait ders niteliğinde bilgiler, örnekler ve kanıtlar sunmaktayız. Birçok ders kitabından faydalandığımız ve doğrudan, oradan çektiğimiz fotoğrafları bilgi haline dönüştürdüğümüz albümümüzde, aynı zamanda evrimsel değişimlere doğrudan kanıtlar sunan deneylere ve araştırmalara da yer vereceğiz. Bunun haricinde,