Evren'in uçsuz bucaksız derinliklerine yönelik Evrim Ağacı haricindeki kaynakların videolarını burada yayınlayacağız.

1.5 Milyar Pikselle Andromeda Galaksisi

NASA, insanlık tarihinin en yüksek çözünürlüklü fotoğrafını yayınladı: tam 1.500.000.000 (1.5 milyar) piksellik bir fotoğraf! Bunun ne demek olduğunu şöyle izah edelim: normalde genellikle 1920x1080 civarında ekranlar, duvar kağıtları, vs. kullanırız. Buradaki sayılar yatayda 1920 piksel, düşeyde 1080 piksele demektir.

Güneş Sistemi Neden Düzdür?

Minute Physics tarafından hazırlanan bu videoda, Güneş Sistemi'mizin Dünya'nın aksine neden düz olduğunu ama mesela Dünya gibi küresel olmadığını öğreneceğiz.  Kaynak: Bu video, Minute Physics tarafından hazırlanmış, Evrim Ağacı tarafından altyazılandırılmıştır. Eğer içeriği beğendiyseniz, orijinal kaynağa destek olmak için, lütfen YouTube

Dünya Neden Düz Değildir?

Life Noggin tarafından hazırlanan bu videoda, son zamanda artışa geçen "Düz dünyacıların" neden yanıldığını ve Dünya'nın neden düz olmadığını öğreneceğiz. İyi seyirler. Kaynak: Bu video, Life Noggin tarafından hazırlanmış, Evrim Ağacı tarafından altyazılandırılmıştır. Orijinalini buradan izleyebilirsiniz: