Gece Modu

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Hepimiz bir öğütücünün içerisinde olsak bile, sadece yıldızlara doğru bir şekilde bakmayı bilenler o öğütücü içerisindeki yaşamı yaşanabilir kılıyor. Yıldızları bize, bizi yıldızlara yakınlaştırmak için ömrünü harcayan tüm işçilere, emekçilere, bilim insanlarına, ekmeğini dürüstlükle kazanıp, kendini geliştirme ve daha iyi bir yaşam peşinde dürüstçe koşan, ruhunu paraya pula satmayan herkese selam olsun!

Görselde, 4 yıldızlı bir sistemde günbatımının yaklaşık olarak neye benzeyeceği bilim sanatçıları tarafından tasvir edilmiştir.

Kaynak: International Space Art Network

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 23/09/2019 00:32:29 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4807

“Her insan için değişim ve denge arasında optimum bir oran vardır. Çok az değişim? Sıkılırsınız. Çok az denge? Panikler ve adaptasyon becerinizi yitirirsiniz.”