Evrim Ağacı

Hayalet Kedi Balığı

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Latince Adı: Kryptopterus minor

Habitatı ve Anavatanı: Endonezya ve Borneo. Bol bitkili, yavaş hareket eden asidik sulardan gelirler.

Beslenme Biçimi: Etçil. Canlı yemleri oldukça iştahla kabul ederler. Artemia, su piresi, kıyılmış kan kurdu verilebilir. Kuru yemi ise pek sevmezler.

Davranış Biçimi: Barışçıl

Kendi Türlerine Davranışı: Barışçıl

Sıcaklık: 21°C - 26°C

En Fazla Büyüdüğü Boy: 8 cm.

En Az Akvaryum Hacmi: 60 litre

Yüzme Seviyesi: Orta

Su Sertliği: 1 - 10 °dH

pH: 5.5 - 6.5

Zorluk Seviyesi: 3

Genel Yorum: En az 4'lü gruplar halinde beslenmesi gereken sürü balıklarıdır. Bitkilendirilmiş akvaryumları sevseler de bitkisiz yüzme alanların da daha çok vakit geçirirler. Genelde orta seviyede yüzerler. Eğer dipte çok gezinen bir balık gördüyseniz muhtemelen hastadır.

Kaynak: Akvaryum Facebook Sayfası

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 14/07/2020 12:11:19 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/731

Evrim Ağacı

“Hayır, bilimimiz bir illüzyon değildir. İllüzyon olan, bize bilimin veremeyeceğini bir başka yerde bulabileceğimizi sanmaktır.”
Sigmund Freud