Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Anax junius tür isminde bir helikopter böceğidir. Odonata takımına aittir. Fosil kayıtlarına göre 70 cm civarı kanat açıklığına sahip atalarının bulunduğu saptanmıştır. Mevcut en büyük helikopter böceklerindendir. Yetişkin olmadan önce suculdurlar ve aynı zamanda solungaçlara sahiptirler. Renklenme yetişkin dönemle başkar ve dişi ve erkek renklerinden ayırt edilebilir.

Bazı Helikopter böcekleri (yusufçuk) erkekleri penislerinde sahip oldukları fırça benzeri yapıyla dişinin mevcut spermlerini %90 oranında temizleyebiliyor ve kendi sperminin kullanılmasını sağlayabiliyor.

1. insects
  3. History Channel Evolve belgeselleri Cinsiyetin Evrimi

Fotoğraf: Photographed in the wild at Blackwell Forest Preserve, DuPage County, Illinois

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 25/08/2019 15:47:00 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/500

“'Yasalar ıvır zıvırla uğraşmaz.' vecizesi bilim için geçerli değildir.”