Yıldızlararası (Interstellar) Filmini İzledikten Sonra...

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

2014'ün en önemli sinema yapıtlarından biri olarak görülen Yıldızlararası (Interstellar) filmi, birçok insanı Evren ve Evren içerisindeki konumumuz, geleceğimiz, varlığımız gibi konularda derin düşüncelere itmiş vaziyette. 9GAG tarafından hazırlanan ve Evrim Ağacı olarak bizim tarafımızdan elden geçirilen bu hoş görselde, bu vaziyet eğlenceli bir şekilde anlatılmış.

Yıldızlararası filminin bizim tarafımızdan yapılan bilimsel bir analizini okumak için evrimagaci.org/fotograf/71/6710">buradaki yazımıza, filmin nasıl bilimsel bir keşfin önünü açtığını okumak için buradaki yazımıza bakabilirsiniz.

Ayrıca filmin ülkemizin en önemli fizikçilerinden biri olan Doç. Dr. Kerem Cankoçak tarafından yazılan daha teknik bir analizini okumak için evrimagaci.org/makale/173">buradaki makalemize bakabilirsiniz.

Kaynak: 9GAG

Memeliler Neden Bebekleri Öldürüyorlar?

Ayağıyla Yavrusunu Kaldıran Baba...