Yıldızlararası (Interstellar) Filmini İzledikten Sonra...

Bu türev bir içeriktir. Yani bu yazının omurgası, 9GAG isimli kaynaktan alınmıştır; ancak anlatım ve konu akışı gibi detaylar Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından güncellenmiş, değiştirilmiş ve/veya geliştirilmiştir. Yazar, kaynaktan alınan metin omurgası üzerine kendi örneklerini, bilgilerini, detaylarını eklemiş, içeriği zenginleştirmiş ve/veya çeşitlendirmiş olabilir. Bu ek kısımlarla ilgili kaynaklar da, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

2014'ün en önemli sinema yapıtlarından biri olarak görülen Yıldızlararası (Interstellar) filmi, birçok insanı Evren ve Evren içerisindeki konumumuz, geleceğimiz, varlığımız gibi konularda derin düşüncelere itmiş vaziyette. 9GAG tarafından hazırlanan ve Evrim Ağacı olarak bizim tarafımızdan elden geçirilen bu hoş görselde, bu vaziyet eğlenceli bir şekilde anlatılmış.

Interstellar'dan Önce ve Sonra...
9GAG

Yıldızlararası filminin bizim tarafımızdan yapılan bilimsel bir analizini okumak için buradaki yazımıza, filmin nasıl bilimsel bir keşfin önünü açtığını okumak için buradaki yazımıza bakabilirsiniz.

Ayrıca filmin ülkemizin en önemli fizikçilerinden biri olan Doç. Dr. Kerem Cankoçak tarafından yazılan daha teknik bir analizini okumak için buradaki makalemize bakabilirsiniz.

• Türev İçerik Kaynağı: 9GAG
  • Ana Görsel Kaynağı: 9GAG

Memeliler Neden Bebekleri Öldürüyorlar?

Ayağıyla Yavrusunu Kaldıran Baba...