Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Bu görselde, 2014'ün en önemli sanat yapımlarından biri olan Yıldızlararası ve ardındaki bilime dair en temel bilgileri göreceksiniz. Bu konuda Evrim Ağacı olarak daha önceden iki kapsamlı analiz yazısı yayınlamıştık, onları buradan görebilirsiniz:

1) evrimagaci.org/fotograf/71/6710">Yıldızlararası (Interstellar) Filminin Bilimsel Analizi

2) evrimagaci.org/makale/173">Yıldızlararası (Interstellar) Filminin Bilimsel Arkaplanı ve Kuramsal Analizi

Ayrıca, Alfa Yayınları'ndan Türkçe olarak çıkan ve filmin bilim danışmanı astrofizikçi Kip Thorne tarafından yazılan Yıldızlararası Bilimi isimli kitabı da edinmenizi önemle tavsiye ederiz.

Kaynak: Görsel Space sitesinden çevrilmiştir.