Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Eşcinsellik genetik ise ve çocuk sahibi olamıyorlarsa nasıl bu özellik nesilden nesile aktarıldı, yok olması gerekmez miydi?

Eşcinselliğin genetik ile bı ilişkisi vardır ama bu, anneden ve babadan mavi göz geni gelirse çocuk mavi gözlü olur gibi kesin bişey degildir. Genetik eşcinselliği 1/3 oranında etkiler kalanı ise cevre faktörü. Yani kişide bulunan bazı genler ile çocuğun yetiştirilme şekli ve onu etkileyen olaylar sayesinde (örnek olarak; kişinin rol model olarak aldığı birey, çocuklukta yaşamış olduğu şiddet, taciz ve tecavüz, karşı cinsle yaşanılmış kötü olaylar) cinsel yöneliminde farklılıklar meydana gelebilir.

1. İndependent genetik ve eşcinsellik ilişkisi
  2. Euronews genetik ve eşcinsellik ilişkisi

“Gerçek devrimciler tanrı gibidir: kendi hayallerindeki dünyaları yaratırlar. Kendi kendimize sorumluluğumuz, çocuklarımız için iyi bir dünya yaratmaktır. Çünkü gelecek, hayal gücümüzün asaletine muhtaçtır.”
Barbara Grizzuti Harrison