Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Her ne kadar Güneş, sistemimiz içerisindeki en büyük gök cismi olsa da, Evren'de bulunan sayısız yıldız arasında Güneş, ufak yıldızlar arasında yer almaktadır. Bu hoş görselde, sistemimizdeki birkaç gezegen (ve 1 adet cüce gezegen), çap bakımından Güneş ile kıyaslanmaktadır. Eğer sistemdeki tüm gezegenlerin (ve Güneş ile Plüton'un) çaplarını bir arada görmek isterseniz:

Güneş: 1,392,000 km

Merkür: 4,870 km

Venüs: 12,100 km

Dünya: 12,742 km

Mars: 6,794 km

Jüpiter: 143.000 km

Satürn: 120.500 km

Uranüs: 51.120 km

Neptün: 50.538 km

Plüton: 2,322 km

Bu görsel ve/veya içerik, Bilime Dair Her Şey isimli Facebook sayfası tarafından hazırlanmış, sayfanın faaliyetini durdurması sonrası içerikler sayfa yöneticilerinin kararı, talebi ve/veya onayıyla Evrim Ağacı'na aktarılmış ve hediye edilmiştir. Bu nedenle içerik, Evrim Ağacı'na ait sayılmaktadır. Evrim Ağacı, içerik üzerinde gerekli gördüğü her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar.