Bu yazı, Space isimli kaynaktan birebir çevrilmiştir. Çevirmen tarafından, metin içerisinde (varsa) açıkça belirtilen kısımlar haricinde, herhangi bir ekleme, çıkarma veya değişiklik yapılmamıştır. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Aşağıda, 2014'ün en önemli sanat yapımlarından biri olan Yıldızlararası filmi ve ardındaki bilime dair en temel bilgileri göreceksiniz.

Yıldızlararası'nın Bilimi
Space

Bu konuda Evrim Ağacı olarak daha önceden iki kapsamlı analiz yazısı yayınlamıştık, onları buradan görebilirsiniz:

1. Yıldızlararası (Interstellar) Filminin Bilimsel Analizi
  2. Yıldızlararası (Interstellar) Filminin Bilimsel Arka Planı ve Kuramsal Analizi

Ayrıca, Alfa Yayınları'ndan Türkçe olarak çıkan ve filmin bilim danışmanı astrofizikçi Kip Thorne tarafından yazılan Yıldızlararası Bilimi isimli kitabı da edinmenizi önemle tavsiye ederiz.

• Çeviri Kaynağı: Space

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 18/08/2019 11:07:56 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/3578

“Teorik olarak mümkün olan her şey, teknik zorlukları ne olursa olsun, eğer yeterince arzulanırsa, pratik olarak elde edilecektir.”