Evrim Ağacı Apple ve Android Uygulamaları Yayında!

Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Okurlarımız yıllardır bizden bir telefon uygulaması yapmamızı istiyorlar; ancak bugüne kadar bunu yapabilecek alt yapımız veya bağlantımız bulunmuyordu. Nihayet, okurlarımızdan sevgili Saim Emre Şahiner'in destek talebi sayesinde, yeni resmî Evrim Ağacı uygulamamızı Google Play Store ve Apple App Store üzerinden yayına aldık!

iOS Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Android Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Uygulamamız

Telefon ve tabletlerle uyumlu olan uygulamamızı kullanarak internet sitemizdeki bütün içeriklere tek bir tıkla erişmeniz mümkün! Ayrıca YouTube videolarımızı da aynı uygulama içinden, kesintisiz olarak izleyebileceksiniz. Dahası, bu uygulama içerisinde "hap bilgiler" şeklinde, son derece kullanışlı, öğretici, işlevsel bilgilere yer vereceğiz; şu anda geliştirme aşamasındayız. Bunlara örnekler olarak farklı türlerin birbiriyle genetik akrabalık miktarını, DNA uyuşmasının ne anlama geldiğini, Uluslararası Uzay İstasyonu'nun anlık konumunu, vb. olacak. Yani bilime dair ihtiyacınız olabilecek, ilginizi çekebilecek her ne varsa, tek bir uygulama üzerinden, Türkçe olarak alabilmeniz mümkün olacak!

Apple uygulamamız yayında!
Android uygulamamız yayında!

Uygulamamız halen geliştirilme aşamasında ve daha çok işimiz var; ancak sizleri daha fazla bekletmemek ve okurlarımızdan gelen geri bildirimleri alabilmek için Versiyon 1.0 olarak yayınlama kararı aldık. Umarız beğenirsiniz.

Giriş ekranı...
Tüm makalelerimize sınırsız erişim!
Sonra okumak istediğiniz içerikleri işaretleyebilirsiniz.
Evrim Ağacı'nı tek bir yazı tipinde değil, birçok yazı tipi ve boyutunda okuyun!
YouTube videolarımızı doğrudan uygulama içinden izleyin!

Destekleriniz ve uygulamamızı tanıdıklarınızla paylaştığınız için çok teşekkürler! Bize destek olmak için, eğer hak ettiğimizi düşünüyorsanız, Play Store ve App Store üzerinden uygulamaya 5 yıldız verebilir, daha çok kişiye ulaşmamıza katkı sağlayabilirsiniz.

iOS Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Android Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Akıl Hastalarında Kanser Riski Sıfıra Yakın mıdır?

Mürekkep Balığı ve Bakteri Simbiyozu