Evrim Ağacı Logo Evrim Ağacı
Evrim Ağacı

Evrim Ağacı Apple ve Android Uygulamalarını Edinmeyi Unutmayın!

Evrim Ağacı Apple ve Android Uygulamalarını Edinmeyi Unutmayın! Rami al-Zayat
1 dakika
17,241 Okunma Sayısı
Not Ekle

iOS Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Android Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Uygulamamız

Temelleri Saim Emre Şahiner tarafından atılan telefon ve tabletlerle uyumlu olan uygulamamızı kullanarak internet sitemizdeki bütün içeriklere tek bir tıkla erişmeniz mümkün! Ayrıca YouTube videolarımızı da aynı uygulama içinden, kesintisiz olarak izleyebileceksiniz. Dahası, bu uygulama içerisinde "hap bilgiler" şeklinde, son derece kullanışlı, öğretici, işlevsel bilgilere yer vereceğiz; şu anda geliştirme aşamasındayız. Bunlara örnekler olarak farklı türlerin birbiriyle genetik akrabalık miktarını, DNA uyuşmasının ne anlama geldiğini, Uluslararası Uzay İstasyonu'nun anlık konumunu, vb. olacak. Yani bilime dair ihtiyacınız olabilecek, ilginizi çekebilecek her ne varsa, tek bir uygulama üzerinden, Türkçe olarak alabilmeniz mümkün olacak!

Apple uygulamamız yayında!
Android uygulamamız yayında!

Uygulamamız halen geliştirilme aşamasında ve daha çok işimiz var; ancak sizleri daha fazla bekletmemek ve okurlarımızdan gelen geri bildirimleri alabilmek için Versiyon 1.0 olarak yayınlama kararı aldık. Umarız beğenirsiniz.

Giriş ekranı...
Tüm makalelerimize sınırsız erişim!
Sonra okumak istediğiniz içerikleri işaretleyebilirsiniz.
Evrim Ağacı'nı tek bir yazı tipinde değil, birçok yazı tipi ve boyutunda okuyun!
YouTube videolarımızı doğrudan uygulama içinden izleyin!

Destekleriniz ve uygulamamızı tanıdıklarınızla paylaştığınız için çok teşekkürler! Bize destek olmak için, eğer hak ettiğimizi düşünüyorsanız, Play Store ve App Store üzerinden uygulamaya 5 yıldız verebilir, daha çok kişiye ulaşmamıza katkı sağlayabilirsiniz.

iOS Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Android Uygulamamızı indirmek için buraya tıklayınız.

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 19/01/2021 15:12:23 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/7551

Not Ekle

“İmkansız olanı elediğinizde, geriye kalan her neyse, ne kadar olasılıksız gözükürse gözüksün, gerçek olmalıdır.”