Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Ne harika bir gezegen, şu Dünya! Bu nefes kesen fotoğrafın en ön kısmında Pinnacles olarak bilinen sıradışı kayaçlar gözükmektedir. Antik deniz kabuklarının üst üste yığılmasıyla oluşan bu yapıtların her biri kabaca bir insan boyutlarındadır ve spiral şeklindedir. Arka planda, ordadaki spiralin hemen üzerinde parlak bir şekilde Ay gözükmektedir. Ay'ın ürpertici görünen parlaması, zodyak ışığı olarak bilinir. Bu parlama, Ay'ın kendi ışığından ibaret değildir! Güneş'ten gelen ışık, Güneş Sistemi içerisindeki gezegenler arasına serpiştirilmiş halde bulunan tozlardan yansıyarak parlak bir yansıma efekti yaratmaktadırlar. Bu parlak ışığın etrafını saran yay ise, Samanyolu Galaksisi'nin Dünya'dan gözüken ufacık kısmıdır. Bu desen içerisinde birçok meşhur yıldızı ve nebulayı görmeniz mümkündür.

Kaynak: NASA