Sorulara Dön
-5
Evrim & Abiyogenez

Bilimsel literatür, evrimin gerçek olmadığını ve tek hücrenin bile oluşamayacağını mı gösteriyor?

Anonim -5
Hatırla
Takip

Sevgili Yavuz,

Bilim eğer evrim yok diyor ise litaratürde niye sadece benim gibi sıradan bir insanın görebildiği yaklaşık 7.110.000 adet makale ile karşılaşıyorum sorusu ilk düğüm.

İkinci düğüm, hastahanelerde neredeyse her yöntem evrimi temel alarak seni iyiliştirmeye çalışmakta.Tam bu noktada eğer evrime güvenmeyen birisi niye hastahaneye gider? Sonuçta yanlış olduğunu düşündüğün bir yol ile bedenine müdehale edilen bir yer haline gelir kafasında. Her hastahaneye gittiğinde bunu bir düşünmeni öneririm.

Diğer bir açıdan evrim ile ilk oluşum farklı teorilerdir, birisi başlangıç noktası diğeri ise genel değişimi gösterir birini yanlışladığınızda dahi diğer ayakta kalacaktır. Bu ayrımı bilmek de önemli hatta genelleştirirsek her zaman bir konuyu ayrıntılı olarak öğrendikten sonra o konunun doğrularına yanlışlarına karar vermek en doğrusudur.

Sanırım araştırma metotlarına çok hakim değilsin ama şoyle bir durumda var, evrim konusuna saldırılan pozitivist noktalar ve metotlar mühendislikte de kullanılmaktadır. O zaman mühendisliği de mi reddeceğiz?

"Fosil kayıtlar yok sanat var" tezinizi ne ile doğrulayacağız?

Peki bu cümleyi bir jeologun önünde söylesek sence nasıl bir tepki alırız? Jeolojiyi inkar ettik diyelim söyledik, bu durumda depremi nasıl açıklayacağız? Zeus yellendi diyemeyiz sanırım değil mi?

Bu örneklerin inan ki sonu yok...

Soru sormak önemli güzel bir aktivite ama doğru ve işlevsel bir cevap bulmak da önemli.İlerde daha geliştirilmiş bir teori bulunur mu bilinmez ama şu an için milyonlarca kez kanıtlanmış ve işlevsel bir teoriye sahip olduğumuz için mutlu olmalıyız.

Lütfen din tüccarlığınızı farklı platformlarda yapın

Evrim Ağacı Türkiye'deki bilimin gelişmesi için kurulmuş bir kuruluştur ve siz bu tür bilim saptırmalarıyla insanları kandırıyorsunuz

Açıp birkaç makale okursanız bilimin evrim var olduğunu çok güzel söylüyor

Hiçbir hakemli dergiden kaynak göstermeden

Sanat var ara geçiş yok diyerek evrimi çürütemezsiniz

İlk hücrenin oluşabileceğine yönelik birçok teori var açın Evrşim Ağacınının Abiyogenez Teorisini okuyun.

Ve sizin yaptığınızın aksine Evrim Ağacı büyün yazılarında bilimsel makaleleri kaynak gösteriyor