Sinir Hücreleri Evrim Tarihinde Birden Fazla Defa Evrimleşti!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Tarak denizanaları üzerinde yapılan bir araştırma, hayvanların beyin ve sinir sistemlerini oluşturan nöronların (sinir hücrelerinin) evrimsel süreçte birbirinden bağımsız olarak, birden fazla defa evrimleşmiş olabileceğini gösteriyor. Eğer bu doğruysa, nöron gibi aşırı özelleşmiş hücrelerin Evren içerisinde Dünya harici noktalarda da evrimleşmiş olma ihtimali artıyor. Bu da, uzayda bizden başka sinir sistemine sahip, hatta zeki yaşam formları olabileceğini düşündürüyor.

Aborijinler'in Avusturalya'ya Göçü Nasıl ve Ne Zaman Gerçekleşmiştir?

Kimsenin Çözemediği USB Kablosu Sorunu