Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Carl, Brooklyn’li işçi bir ailenin çocuğuydu, ben de Bronx’ta doğdum. Bilimin üst sınıflara ya da belli bir ulusa ait olmadığını kanıtlamaya çalıştık hep. 171 ülkede yayınlanacak “Cosmos”un da bu geleneği devam ettirmesini umuyorum."

Ann Druyan (Amerikalı yazar, orijinal Cosmos belgeselinin eş yazarı, yapımcı, Voyager 1 ve Voyager 2 uzay araçlarında bulunan müziklerin seçiminden sorumlu kişi, Carl Sagan'ın eşi)

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 19/08/2019 20:47:57 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/2667

“Eğer bir başka gezegeni Dünya'ya dönüştürecek gücümüz varsa; o zaman Dünya'yı da eski Dünya haline getirmeye gücümüz var demektir.”