Schrödinger ve Düşünülmeyeni Düşünmek...

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Amaç, hiç kimsenin görmediği bir şeyi görmek değildir. Herkesin gördüğü bir şey hakkında, kimsenin henüz düşünmediği bir şeyi düşünebilmektir."

Erwin Schrödinger (Avusturyalı fizikçi, temel kuantum teorilerinden birkaç tanesinin babası, dalga denklemini geliştiren isim, formalizm ve matriks mekaniğinin gelişiminde kilit rol oynamış, istatistiki mekanik, termodinamik, dielektrik fiziği, renk teorisi, elektrodinamik, genel görelilik ve kozmoloji alanlarında çalışamlar yürütmüş bilim insanı)