Bir Bilim İnsanının Mutluluğu: Andrei Linde ve Kütleçekim Dalgaları

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Andrei Linde, evrenin erken genişleme döneminde kütleçekim dalgaları adı verilen yapılar oluşturması gerektiğini ileri süren ilk bilim insanlarından biriydi. Bu teorisini ileri sürmesinden 30 sene sonra, kütleçekim dalgalarına ilk somut kanıtlar bulunmuş olabilir. Böylece Büyük Patlama'nın en büyük gizemlerinden biri olan erken genişleme dönemine güçlü bir ışık tutmayı başarmış olabiliriz. Ancak her şey bir yana, Linde'nin keşfi duymasıyla birlikte duyduğu mutluluk ve gösterdiği şaşkınlık her şeye değer.

İyi seyirler.

Patreon destekçilerimiz arasına katılmak için: https://www.patreon.com/evrimagaci

Banka, kriptopara, PayPal yoluyla destek olmak için: http://evrimagaci.org/page/tr/maddi-destek

En son yüklediğimiz videoyu izlemek için: https://goo.gl/j2ekuh

En popüler videomuzu izlemek için: https://goo.gl/v0gCL3

Kanalımıza abone olmak için: https://goo.gl/n8BnO6

Bilginin Belirsizliği Üzerine

Evrimi Anlamak: İlk İnsan Asla Var Olmadı!