Bir Bilim İnsanının Mutluluğu: Andrei Linde ve Kütleçekim Dalgaları

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Andrei Linde, evrenin erken genişleme döneminde kütleçekim dalgaları adı verilen yapılar oluşturması gerektiğini ileri süren ilk bilim insanlarından biriydi. Bu teorisini ileri sürmesinden 30 sene sonra, kütleçekim dalgalarına ilk somut kanıtlar bulunmuş olabilir. Böylece Büyük Patlama'nın en büyük gizemlerinden biri olan erken genişleme dönemine güçlü bir ışık tutmayı başarmış olabiliriz. Ancak her şey bir yana, Linde'nin keşfi duymasıyla birlikte duyduğu mutluluk ve gösterdiği şaşkınlık her şeye değer.

İyi seyirler.