Gece Modu

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Dünya'nın 4.54 milyar yıllık tarihini 24 saate sığdıracak olursak karşımıza böyle bir tablo çıkıyor. Kaldı ki sığdırdıklarımız, aslında yazılabilecek "önemli" olayların bile %1'i dahi değil; eğer ki kaynaklarımızdaki 2 yazımızı okursanız görebilrisiniz. Ancak olabildiğince fazla ve kritik bilgiyi, olabildiğince etkili şekilde vermeye çalıştık.

Duvara asmak amacıyla, poster olarak A1 kağıt boyutunda indirmek için: Dropbox

Teşekkür: Bu görselin hazırlanmasında Çağrı Mert Bakırcı eşit derecede katkı sağlamıştır. Kendisine teşekkür ederiz.

Not: Bu infografik tamamen Evrim Ağacı tarafından hazırlanmıştır. Hiçbir modifikasyon yapmaksızın (kesme, kırpma, eksiltme, ekleme) paylaşılabilir. Eşit seviyedeki Creative Commons lisansıyla paylaşılması tavsiye ve rica edilir. Eğitim amaçlı olarak hiçbir izin alınmaksızın indirilebilir, basılabilir, çoğaltılabilir, paylaşılabilir. İçeriğe herhangi bir ek müdahale yapılması istendiği takdirde Evrim Ağacı'ndan izin alınması gerekmektedir.

1. Evrimsel Süreç - 1: Evrim Tarihi'nin Büyük Zaman Çizelgesi (1. Kısım)
  2. Evrimsel Süreç - 2: Evrim Tarihi'nin Büyük Zaman Çizelgesi (2. Kısım)
  3. Arizona University-1
  4. Arizona University-2
  5. Science
  6. UniverseToday
  7. NatGeo
  8. Precambrian Research

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 22/10/2019 16:06:29 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/2432

“İşte burada duruyor: Atomların oluşturduğu bir bilinç, meraklı bir madde... Denizin kenarında duruyor ve düşünüyor: Ben... Atomların evreni, evren içerisinde bir atomdan ibaretim!”