Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Türü belirtilmemiş bir arı... Bacaklarına ve vücuduna yapışmış sarı renkteki polenlere dikkat. Evrimsel süreçte bitkiler ile böcekler çok sıkı bir karşılıklı evrim sürecinden geçmişlerdir ve günümüzde halen birbirlerine sıkı sıkıya bağımlıdırlar. Fotoğrafın ilginç sayılabilecek bir tarafı ise, fotoğrafçı Eric Noeske'nin arı fobisi olması ve bu fotoğrafı çekmeye çalışırken korkusunu bastırmak için epey terlemiş olması... Bu korkuya rağmen harika bir kare yakalamış. Fiziksel olarak devasa olan türümüzün, bu ufacık böceklerden bu kadar korkması bizi hep etkilemiştir.