Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Tik talik, balık türümü yoksa timsah mı?

Tik talik, balık türümü yoksa timsah mı

Hatırla
Takip

Öncelikle attığınız linke baktım, tiktaalik fosili ve resmi sahte diyor, sözde, evrimciler bunu herkesi kandırmak için uydurmuşlar. Ardından kaynak aldığı yere baktım bir video vardı, Tyler Keillor'un videosuydu. (Kendisi fosil hazırlayıcısıdır. University of Chicago.) Videoyu izledim ve resmen güldüm. Adam Tiktaalik yok vs. birşey demiyor. Bulunan fosillerle birlikte fosilleri bulanların gözetimi altında o fosile uygun bir canlı örneği oluşturuyorlar. Hatta videoyu çeken de Üniversite ve fosili bulanlar. Yani artık evrim yok diye o kadar çırpındı ki bu yaratılışcılar, yalan söylemeye başladılar, hatta öyle ki evrim ağacı bunlara yalan söylüyorlar diye video çekti, artık ne yapacaklarını şaşırdılar. Aklında bununla ilgili bir şüphe oluştuysa gidermek istedim. Soruna gelecek olursak, Tiktaalik balık ile timsah'ın ortasında olan bir canlı diye biliyorum. Yani evrimsel süreçte canlıların sudan karaya geçişini gösteren bir canlı türü. Tiktaalik ile ilgili Evrim Ağacı bir makale yazmış aşağıya bırakıyorum. İyi okumalar.

1. Tiktaalik

Linkteki makale saçmalıktan başka birşey değil.Fosile timsah demişler oysaki timsahlar diapsid kafatası tipine sahip sürüngenlerdir,tiktaalik ise anapsiddir.Yani fosilin timsah olması imkansızdır.

Teşekkür

“Şu ana kadar Evrim Kuramı'nı çürütebilen bir argüman var olmadı. Ancak eğer ki bir gün olursa, bunu keşfeden bir bilim insanı olacaktır, bir aptal değil.”