Niels Bohr ve Albert Einstein

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Fotoğrafta Kuantum Fiziği'nin babaları arasında yer alan Niels Bohr ile İzafiyet Teorisi'nin babası ve Kuantum Teorisi'ne bol bol katkılarda bulunmuş olan Albert Einstein görülüyor. İkili, bir diğer önemli teorik fizikçi olan Paul Ehrenfest'in Hollanda'nın Leiden kentinde bulunan evinde bulunuyor. Sözü edilen kişilerin sıklıkla bir araya gelerek dönemlerinin fiziğine yön verecek tartışmalar yaptıkları biliniyor. Böylesi rahat bir ortamda yapılan tartışmaları ve bu tartışmalardan çıkarılan sonuçlar, Niels Bohr tarafından "Atom Fiziğinin Epistemolojisi Üzerine Einstein ile Tartışmalar" başlığıyla 1949 yılında yayımlanmıştır. Bu tartışmalar, bilim felsefesine yaptığı önemli katkılardan ötürü anılmaktadır.

Kaynak: The Life of Psi

Pandalar ve Deprem Korkuları

HIV, İnsan Genomunu Kesip Yapıştırabiliyor! Bu, Onu Yenmekte Kullanılabilir!