Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Bebeğinizi nasıl isterdiniz?

Crispr-Cas9 adlı yeni bir “gen düzeltme” tekniği sayesinde, insan embriyosunun kusurlu genlerini düzeltmek kadar, DNA’ya genetik bilgi eklemek de mümkün. Bu, genetiği değiştirilmiş “ısmarlama bebek”lerin yakında hayatlarımıza girebileceği anlamını taşıyor olabilir. Ancak, bazı bilim insanları gelişmenin bu yönünden kaygı duyarak, üreme hücreleri bazındaki genetik değişimlere kısıtlama getirilmesini istiyorlar.

Bu çığır açan gen teknolojisi ile ilgili temel düzeyde bir infografiğimiz için evrimagaci.org/fotograf/27/7715">buraya tıklayabilirsiniz. Konuyla ilgili kapsamlı bir makalemizi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Görsel: ÇMB