Bitkilər Torpağa Buraxdıqları Kimyəvi Maddələrlə Böyümələrinə Kömək Edən Faydalı Bakteriyaları Cəlb Edirlər!

Bitkilər, Torpağı Təmin Etdikləri Kimyəvi Maddələrlə Böyümələrinə Köməklik Göstərən Faydalı Bakteriyaları Üzərinə Çəkir!

Yazar Nüsrət Ağazadə Çağrı Mert Bakırcı Editör Çağrı Mert Bakırcı

Bitkilər öz kökləri ilə torpaqdan qida qəbul edirlər. Bu anda bəzi maddələri torpağa atması, ümumiyyətlə daha az bilinir. Son tədqiqatların nəticələri açıq şəkildə göstərir ki, bu sekresiyalar bitkilərin həyatını xeyli asanlaşdırır.

Tədqiqatçılar məhsuldarlığı ilə əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənən bir neçə qarğıdalı növünü araşdırdılar. Səbəbini araşdırarkən "flavon sintaz 2" adlı bir fermentlə qarşılaşdılar. Bonn Universitetinin Bitki Elmi və Resursların Qoruması İnstitutundan (INRES) Dr. Peng Yu izah edir:

Çalışdığımız yüksək məhsuldar və damazlıq xətt 787, köklərində bu fermentin böyük bir hissəsini ehtiva edir. Bu fermenti flavonoid qrupundan müəyyən molekullar meydana gətirmək və torpağa buraxmaq üçün istifadə edir.

Flavonoidlər çiçəklərə və meyvələrə rəng verir. Torpaqdakı flavonoidlərin funksiyası fərqlidir: Bitki kökləri ətrafında bəzi xüsusi bakteriyaların yığılmasına imkan verir. Bu bakteriyalar dibə getmək əvəzinə yanlara yayılan bu köklərdə lateral kök adlanan köklərin meydana gəlməsini təmin edir. Prof. Dr. Frank Hokholdinger deyir:

Bu, qarğıdalı bitkisinin ətrafdan daha çox azot udmasına imkan verir. Xüsusən də azot tədarükü az olduqda,bu hadisə bitkinin daha sürətli böyüməsi deməkdir.

Steril Olunmuş Torpaqda Bitkilər Böyümür!

Tədqiqatçılar təcrübələrdə bunun nə qədər yaxşı işlədiyini göstərdilər. Bunu normal olaraq kifayət qədər "zəif bitkilər" istehsal edən LH93 qısaldılmış bir qarğıdalı çeşidi istifadə edərək etdilər. Lakin bu qarğıdalı çeşidini daha əvvəl 787 yüksək performans xəttinin böyüdüyü torpağa əkəndə vəziyyət dəyişdi: LH93 bu torpaqda əvvəlkindən daha yaxşı böyüdü.

Botaniklər yer dəyişdirmədən əvvəl torpağı sterilizasiya etdikdə bu təsir itdi. Bu, zənginləşdirilmiş bakteriyaların həqiqətən bitkilərin turbo böyüməsindən məsul olduğunu göstərir; çünki sterilizasiya zamanı bakteriyalar ölür.

Tədqiqatçılar başqa bir təcrübədə mikroorqanizmlərin yan köklərin böyüməsini stimullaşdırdığını göstərə bildilər. Bu təcrübədə, mutasiyaya görə yan köklər meydana gətirə bilməyən bir qarğıdalı çeşidi istifadə etdilər. Ancaq torpağa bakteriya əlavə etdikdə mutantın kökləri dallanmağa başladı. Ancaq bu təsirin necə baş verdiyi hələ dəqiq deyil. Əlavə olaraq, mikrob ilə təmin olunmuş qarğıdalı azot çatışmazlığı ilə daha yaxşı mübarizə apardı.

Davamlı Kənd Təsərrüfatına Töhfə!

Azot bitki böyüməsi üçün son dərəcə vacibdir. Beləliklə, fermerlər süni gübrələr tətbiq edərək torpaqdakı azot miqdarını artırırlar. Bununla birlikdə, gübrələrin bir hissəsi tarlalardan yağışla axır və yeraltı sulara qarışır. Həm də istixana effektinə kömək edərək azot oksidləri və ya ammonium qazı şəklində atmosferə daxil ola bilər. Bundan əlavə, azotlu gübrələrin istehsalı çox miqdarda enerji tələb edir. Yu ümid edir ki, bakteriyaların köməyi ilə azot istifadəsini yaxşılaşdıracaq məhsullar yetişdirsək, ətraf mühitin çirklənməsini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilərik.

Nəticə olaraq, bu araşdırma, bitkilərin böyüdüyü torpağın şərtlərini nəticədə özlərinə xeyir verəcək şəkildə formalaşdırmağa kömək etdiyini göstərir. Ancaq bu günə qədər islahatlarda bu məqam diqqətdən kənarda qaldı. Dr. Peng Yu ümumiyyətlə kök sisteminin torpaq orqanizmləri ilə qarşılıqlı təsirinin hələ də yaxşı öyrənilmədiyini vurğulayır.

1. Çeviri Kaynağı: Evrim Ağacı | Arşiv Bağlantısı