Tüm Reklamları Kapat

Bilimseverlerin Kaçırmaması Gereken 4 Yeni Podcastimiz Yayında!

Tüm Reklamları Kapat

2019'un sonunda yayın hayatına başlayan Evrim Ağacı Podcast Platformu tam gaz yoluna devam ediyor ve büyümeye devam ediyor! Platformumuz hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Bu içerikteyse Evrim Ağacı Podcast bünyesinde üretilen aktif, sezonluk ve inaktif serileri ve bunların Spotify, iTunes ve Evrim Ağacı Podcast bağlantılarını bulabilirsiniz.

Aktif Podcastlerimiz

Evrim Ağacı ile Bilime Dair Her Şey!

Evrim Ağacı olarak 2010'dan beri ürettiğimiz binlerce içeriği tek tek seslendirdiğimiz serimiz, aslında tam bir "podcast" olmamakla birlikte, podcastseverlerin de keyifle dinleyebileceği bir niteliğe sahip. Çünkü bu serimiz, 2013'te görme engelli okurlarımız için başlattığımız SESİNİZ OLSUN Sosyal Sorumluluk Projesi'nin bir devamı niteliğinde. İçeriklerimizi okumakta zorlanıyorsanız, dinleyerek öğrenebilirsiniz!

🔥 Bilince Alışıyorsun

Biyoloji seven herkese hitap eden bu programımızda bazen hücrelerin içine çekilecek, bazen evrimsel süreçte sürükleneceksiniz. Hayatın başlangıcından genlerin nasıl işlediğine kadar aklınıza gelecek her soruya Bilince Alışıyorsun'a kulak vererek cevap bulabilirsiniz. Tatlı bir sohbet, biraz kahkaha ve bol bol bilgi istiyorsanız bu program tam size göre!

🔥 Aklı Havada

Dünya'daki koşturmacadan sıkıldıysanız bize kulak verebilirsiniz. Çünkü uzay, diğer gezegenler ve Dünya dışı yaşamlar bu programın konusu. Bizi dinleyerek hem güncel gelişmeleri öğrenebilir hem de Dünya dışındaki her şey hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Aklı Havada ile uzayın incelikleri hakkında fikir edinirken, bir yandan da bir gün başka bir gezegende yaşamanın hayalini kuracaksınız. Çünkü neden olmasın!

🔥 Haftalık Güncelleme

Teknolojik gelişmeleri takip etmekte siz de zorlanıyor musunuz? Öyleyse Haftalık Güncelleme'ye ihtiyacınız var. Her hafta yeni gelişmeleri kulaklarınıza taşıdığımız bu programda aynı zamanda teknoloji geliştiricilerinin dedikodusunu da yapıyoruz. Teknolojiye merakınız var ve her gelişmeyi anında öğrenmek mi istiyorsunuz? Bu program adeta size özel olarak hazırlanmış!

🔥 Eureka

Son dakika buluşlar, yeni geliştirilen ilaçlar, mühendislikteki gelişmeler ve daha fazlası bu programda! Her hafta sizler için derlediğimiz haberlerle bilim gündemini takip etmenizi sağlarken, gelecek hakkında ip uçları da veriyoruz. Bilimsel gelişmelerden anında haberdar olmak istiyorsanız Eureka'ya kulak vermeniz yeterli!

Ela ile Eddie: Evrim Ağacı'ndan Çocuklar İçin Bilim Öyküleri

Çocuklara yönelik olarak yaptığımız bu podcast serimizde Ela ve Eddie isimli karakterlerimizle Evrim Ağacı'nın içeriklerinin çocuklara uygun şekilde adapte edilmiş versiyonlarında bir yolculuğa çıkıyoruz.

Canlı Bilim

Evrim Ağacı YouTube kanalında uzman bilim insanlarıyla yaptığımız canlı yayınlar podcast olarak da dinlenmeye çok uygun olduğu için bunları bu podcast serimiz altında topluyoruz.

Evrim Ağacı TV: Canlı Bilim Yayınları

Evrim Ağacı Twitch kanalında uzman bilim insanlarıyla yaptığımız canlı yayınlar podcast olarak da dinlenmeye çok uygun olduğu için bunları bu podcast serimiz altında topluyoruz.

Sezonluk/Proje Podcastler

Bunlar belli projeler çerçevesinde sezonluk olarak üretilen ve düzenli yükleme yapılmayan podcastlerimizdir.

Evrim Ağacı'nın çalışmalarına Kreosus, Patreon veya YouTube üzerinden maddi destekte bulunarak hem Türkiye'de bilim anlatıcılığının gelişmesine katkı sağlayabilirsiniz, hem de site ve uygulamamızı reklamsız olarak deneyimleyebilirsiniz. Reklamsız deneyim, sitemizin/uygulamamızın çeşitli kısımlarda gösterilen Google reklamlarını ve destek çağrılarını görmediğiniz, %100 reklamsız ve çok daha temiz bir site deneyimi sunmaktadır.

Biyografik Bilim: Bilim İnsanlarının Ağzından Hayatları

Tarihte yaşamış birbirinden değerli yerli ve yabancı bilim insanlarının hayatlarını kendi ağızlarından dinlediğimiz (sanki kendi hayatlarını anlatıyorlarmış gibi biyografilerini yazdığımız) podcast serimizdir.

İnaktif Podcastler

Bu kategorideki podcastlerimiz ya deneysel amaçlarla başlatılmış ve sona ermiş ya da şu anda aktif yükleme yapılmayan podcastlerimizdir.

Bilim Ağacı

Evrim Ağacı'nın YouTube içeriklerinin podcast olarak yayınlandığı versiyon olarak kurgulanmıştır; ancak YouTube'da da sadece sesle dinlemek mümkün olduğu için çok ilerletilmemiştir.

Tüm Reklamları Kapat

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 08/07/2024 13:40:17 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/18039

Pediatri

E. Ağacı. Podcast Platformumuzda Üretilen İçeriklerin Listesi ve Spotify, iTunes ve Evrim Ağacı Podcast Bağlantıları Yayında!. (4 Temmuz 2024). Alındığı Tarih: 8 Temmuz 2024. Alındığı Yer: https://evrimagaci.org/s/18039
Ağacı, E. (2024, July 04). Podcast Platformumuzda Üretilen İçeriklerin Listesi ve Spotify, iTunes ve Evrim Ağacı Podcast Bağlantıları Yayında!. Evrim Ağacı. Retrieved July 08, 2024. from https://evrimagaci.org/s/18039
E. Ağacı. “Podcast Platformumuzda Üretilen İçeriklerin Listesi ve Spotify, iTunes ve Evrim Ağacı Podcast Bağlantıları Yayında!.” Edited by Evrim Ağacı. Evrim Ağacı, 04 Jul. 2024, https://evrimagaci.org/s/18039.
Ağacı, Evrim. “Podcast Platformumuzda Üretilen İçeriklerin Listesi ve Spotify, iTunes ve Evrim Ağacı Podcast Bağlantıları Yayında!.” Edited by Evrim Ağacı. Evrim Ağacı, July 04, 2024. https://evrimagaci.org/s/18039.