Puan Ver
Puan Ver

Paralel evren teorisine inanır mısınız?

Sonra Cevapla
Takip Et

Paralel evrenler, çoklu evrenler şu an için teori olmaktan ziyade doğruluğunu kanıtlayacak bir deney olmadığı için hipotez konumundadır.

Maddenin benliğinin olduğu ve ayrılan evrenlerin birbirinden tam bağımsız olamayacağını, bu yüzden de tek bir girdiyle evrenlerin çoğalmasını sağlayıp birçok çıktıyı kısa sürede alabileceğimizi, bu sayede de bilgisayar teknolojisinin gelişiminin üstel olarak artacağını iddia eden bilim insanları daha doğrusu kuramcılar var.

Kuantum teorisinin København (Kophenag) yorumundan daha fantastik daha ilgi çekici olduğundan dolayı bilim-kurgu eserlerine konu olmuş yorum. Her ne kadar fantastik gelse de fiziksel formülleri açısından oldukça doğru sonuçlar vermektedir. Eğer kuantum fiziğinin doğru yorumu ise olağanüstü gelişmelerin ana kaynağı olacağını bilsem de Danimarka ekolünün ortaya çıkardığı fiziğin daha doyurucu olduğu kanaatindeyim.

Favorilerime Ekle

1. Çoklu Evrenler - John Gribbin Yazarın bu konu hakkında geniş bir bilgi birikimi var. Fikirlerimin şekillenmesinde büyük rolü var diyebilirim

Paralel evren teorisi, Çokluevren veya Multiverse; birbirinden farklı, gözlemlenebilir evrenlerin hipotezsel toplamıdır.

Paralel evren teorisi şuanlık sadece bir teori. Yani kesin bir şekilde konuşmak bence mantıklı değil. Ama yine de sizin bir kişisel tahmininiz olabilir. Yine de bulunduğunuz tahmine çok bağlanmayın çünkü şuanda bu teori için deney yapılma kararı alındı. Yani deney sonucu ile sizin kişisel tahmininiz çelişebilir. Bu yüzden bu teori hakkında şuanlık bir fikir benimsemeden önce bilimsel deneylerin sonucunu takip edebilirsiniz.

Favorilerime Ekle

1. Paralel Evren Teorisi Nedir? Vpn kullanarak Wikipedia sitesine girebilirsiniz
  2. Paralel Evren Teorisi İçin Deney Tarihi

“İlk 1-2 gün kendi ülkelerimizi görmeye çalışıyorduk. Üçüncü ve dördüncü gün ülkelerimizin yer aldığı kıtaları birbirimize gösteriyorduk. Beşinci güne geldiğimizde sadece tek bir Dünya olduğunu fark etmiştik.”
Prens Sultan bin Salman El Suud