Tüm Reklamları Kapat
Hikaye Fikri
Video Konu Önerisi
Başlık
Gündem
Kafana takılan neler var?
Bağlantı
Kurallar
Komünite Kuralları
Bu komünite, aklınızdan geçen düşünceleri Evrim Ağacı ailesiyle paylaşabilmeniz içindir. Yapacağınız paylaşımlar Evrim Ağacı'nın kurallarına tabidir. Ayrıca bu komünitenin ek kurallarına da uymanız gerekmektedir.
Selamlar evrim ağacında yeniyim.
Gunluk hayatimda kendimden ve baskalarindan beklentilerimin cok fazla olduğunu ve bunun beni hicbir zaman mutlu olamamaya ittigini gozlemledim.
Hayatta hem cok umutlu hem de nasil beklentisiz olup multuluga ulasabilirim?
Simdiden tesekkurler
Ali Kaya
İnsanların, başka insanların hata yapabileceğini anladığı gün dünya güzelleşmeye başlayacak. Ama ne zaman ki kendilerinin de hata yapabileceğini anladıkları gün gelecek, o zaman her şey güzelleşmiş olacak.
💥 3.2 - TAHTALI-NILUFER (BURSA)
🌐 Kandilli | 4.8km | 18 Temmuz 2024 Perşembe 20:29:19
Bu gönderi Evrim Ağacı tarafından öne çıkarılmıştır.
Matematik problemlerini (Hız, işçi vb.) yapamıyorum. Temelim var ancak nasıl denklem kuracağımı bilmiyorum
Ece Müker
New York’ta gerçekleştirilen bir açık artırmada, bir Stegosaurus iskeleti 44,6 milyon dolara satılarak bugüne kadar açık artırmada satılan en değerli fosil oldu. Sotheby’s müzayede evi, “Apex” lakaplı fosilin yedi teklifçi tarafından arandıktan sonra anonim bir alıcıya satıldığını duyurdu. Fosil, 2022 yılında Moffat County, Colorado’da ticari paleontolog Jason Cooper tarafından keşfedilmişti. 3.35 metre boyunda ve yaklaşık 8.23 metre uzunluğunda olan Apex, 319 fosil kemik elemanının 254’üne sahip ve büyük, sağlam bir yetişkin birey olarak değerlendiriliyor. Ayrıca, dinozorun artriti olabileceğine dair kanıtlar var. Fosilin bir müzede sergilenmesi gerektiğini savunan bazı paleontologlara rağmen, yeni sahibi Apex’i bir ABD kurumuna ödünç vermeyi planladığını belirtti.
Ece Müker
NASA, yüksek maliyetler ve fırlatma gecikmeleri nedeniyle su arayan Viper ay gezgini projesini iptal ettiğini duyurdu. Viper keşif aracı, Ay’ın güney kutbunda su araması yapacaktı. Şimdiye kadar yaklaşık 450 milyon dolar harcanan proje, ekstra testler ve artan maliyetler nedeniyle sürekli erteleniyordu ve diğer projeleri tehdit ediyordu. Astrobotic Technology, Griffin ay aracını önümüzdeki yılın sonuna kadar uçurmayı planlıyor, ancak artık yanında bir ay gezgini taşımayacak. NASA, Ay’daki su varlığını incelemek için diğer projeler üzerinde çalışmaya devam edeceğini belirtti.