Bozayı Pençesi

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Bozayıların pençeleri inanılmaz büyüklüklere erişebilir. Bu fotoğraftaki örnek, araştırmacılar tarafından etiketlemek amacıyla uyutulmuştur ve biyologa kıyasla ne kadar büyük olduğu anlaşılabilir. Sadece tırnaklar bile 12-15 santimetreye kadar uzayabilir ve kalınlıkları tipik bir Küba purosundan daha kalındır! Normalde bu pençeler bitki köklerini kazmak, kütükleri parçalayarak böcekleri açığa çıkarmak, devasa inler kazmak, vs. için kullanılır. Fakat eğer ki onları kızdıracak olursanız, bu pençelerle sizi paramparça edebilirler.

Kaynak: Animal Facts Encyclopedia

Samanyolu Galaksisi İçerisindeki Cüceleriz!

Dünya'yı Nüfusa Göre Dilimlemek