Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

2014 yılı gerçekten leziz bilimkurgu filmlerine tanıklık etti. Önce Transcendence (analiz yazımız evrimagaci.org/makale/159">buradan okunabilir), sonra Yıldızlararası (2 analiz yazımız buradan ve buradan okunabilir), sonra da Automata...

Automata için belki ilerleyen dönemde kısa bir analiz yazısı hazırlayabiliriz; ancak Transcendence için hazırladığımız birçok konu, bu filmi de aynen kapsıyor. Tabii Automata için yapılacak bir analizde, Asimov'un Kuralları'na ve onun uzantılarına yer verebiliriz.

Fakat şimdilik sadece filmden çok hoş bir kesit vermek istiyoruz. Bir zeki robot ile bir insanın yüzleşmesini... Konuyu anlatarak heyecanını kaçırmak istemiyoruz; ancak filmde çok hoş evrimsel biyoloji göndermeleri olduğunu belirtiyor ve izlemenizi tavsiye ediyoruz.