Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Yazılımcı olmak istiyorum,20 gün sonra lgs ye giricem, ne gibi bir yol izlemem gerekli?

Hatırla
Takip (1)

LGS sınavından iyi bir puan alman senin iyi bir liseyi kazanmanı , iyi bir lisede eğitim almanı, eğitimli bir çevreye sahip olmanı sağlayacak, dolayısıyla iyi bir üniversitede yazılım mühendisliği/bilgisayar mühendisliği okuma şansını yükseltecektir.İstanbul Teknik Üniversitesi yada Boğaziçi Üniversitesi gibi.Onun dışında okul derslerin ; fizik,kimya,matematik,biyoloji,edebiyat senin ilerlemek istediğin alanda ve dünyaya,evrene bakış açında katkı sağlayacaktır.Onun dışında yazılım dillerini şimdiden öğrenebilirsin bunun için internette online kurslar dahi mevcut.Ben böyle düşünüyorum.İyi şanslar dilerim yolculuğunda!

Teşekkür (2)

Tyt adında bir sınava gireceksin. 9. VE 10.sınıfta tyt konularını bitir. Uykudan kısma, çok değil düzenli çalış.En önemli şey düzendir. Bilgisayar oynama demiyorum fakat oynama süren en fazla günlük 1-2 saat olsun, kendini kontrol etmeyi öğrenmelisin. 9. ve 10.sınıfta tyt konularını halletmezsen sıkıntı yaşayabilirsin. Oturup soru çözmeyi öğrenmelisin. Tyt konularını sakın unutma . Tyt konuları hangileri bak. Yaz tatilinde ara sıra konu tekrarı yap.

Teşekkür (1)

Kardeşim ben lise ikideyim. Sana önerim 10.sınıfta başla. İyi bir lise için lgs, iyi bir üniversite için 9.sınıf çok önemli. O yüzden vaktini en azından bir kaç yıl daha ders çalışmaya ayır.

Puan Ver