Yeni Soru Sor
Hikaye Fikri
Video Konu Önerisi
Başlık
Gündem
Bugün bilimseverlerle ne paylaşmak istersin?
Bağlantı
Kurallar
Komünite Kuralları
Bu komünite, aklınızdan geçen düşünceleri Evrim Ağacı ailesiyle paylaşabilmeniz içindir. Yapacağınız paylaşımlar Evrim Ağacı'nın kurallarına tabidir. Ayrıca bu komünitenin ek kurallarına da uymanız gerekmektedir.
Refikcan Filiz
Üniversitede Uzay ve Teknolojileri okumak istiyorum. Yüksek puanlı üniversiteler dışında(İTÜ, ODTU vb.) hangi üniversiteler bu alandan ilerlememi sağlayabilir?
Mert Bulut
Tıp Fakültesi 1.sınıf öğrencisiyim. Teorik derslere devam zorunluluğumuz olmadığından lab hariç derslere katılmıyorum. Derslere odaklanamıyorum ve sıkılıyorum, çok fazla şey olunca hiçbiri aklımda kalmıyor, zamanı boşa harcıyormuşum gibi geliyor. Bunun yerine başka şeylerle kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Doğru mu yapıyorum emin değilim.
Ben küçük bir okulda fen öğretmeniyim. Öğrencilerimin ödevlerini kontrol ederken yapay zeka kullandıklarından şüphelenerek internette bulduğum bazı yapay zeka tanıma araçlarında taratıyorum ve hep %60, %75, %90 yapay zeka kullandıkları ortaya çıkıyor. Bunlara ne yapabilirim?
derslerim iyi, matematik ve fiziğe çok fazla ilgim var ve ikisinde de iyiyim üniversitede fizik bölümü istiyorum ama şuan 9. sınıf fizik konuları tatmin etmeyecek kadar basit, daha fazla günlük hayatta olan ve biraz daha ileri seviye olup ta diferansiyel, integral vb. İçermeyen fizik istiyorum yardım edebilecek var mı?
Puan Sıralaması