Puan Ver
Puan Ver

İzlediğim bir belgeselde insanların gelecekte beyinlerinin algılarının bilgisayarlara aktarılabileceği söyleniyordu bu olay evrimi nasıl etkiler?

Merhabalar

Evrim dediğimiz olay biyolojik bedene,genlere, DNA ve üremeye bağlı oldugu için bildiğimiz anlamda evrimden sozetmek söz konusu değil tabiki bu bilgisayarda yaşayanlar için geçerli gerçek dünyaya gelirsek alt kesimden insanlar aci gerçeklik yerine güzel bir hayali tercih etme ihtimali yüksek olduğu için dünyadaki nüfus azalacak ve insan başına düşen kaynak artacağı için geride kalan insanların üzerindeki seçilim baskisi azalacak bunun sonucunda korelatif olarak evrimin etkisi giderek azalabilir

“Her bilimsel keşfin üç aşaması vardır: Önce insanlar gerçeği reddeder. Sonrasında, keşfin önemini reddederler. En son olaraksa krediyi yanlış kişiye verirler.”
Bill Bryson