Piyango!
Doğal sadece doğanın ürünü demek değildir. Aynı zamanda doğanın akışına uygunluğu, uyumu ifade eder. Kaldı ki bizler doğanın bir ürünüyüz ve bu nedenle de aslında yapay olarak ifade ettiğimiz “ürünümüz” olan her şey de biyolojik, kimyasal ve fiziksel temelde doğaldır.
Dolayısıyla doğal seçilimi bırakıp kendi genetiğimizi tasarladığımızda, ona uygun ve doğadan bağımsız, izole bir yaşama, varlığını sürdürme alanı da yaratmaz isek ki mümkün değil, her halükarda son sözü yine doğa söyleyecektir: “Ne yaparsanız yapın patron benim ve yasalarım geçerlidir. Benim devinimim ile devinimini örtüştürenle yola devam eder, örtüştürmeyenle yolları ayırırım ve noktayı koyarım. Ne kadar çok çeşit o kadar çok çekiliş hakkı demektir ve avantajınızadır” Sevgiyle…