Kediler ve köpekler suyu dilleriyle içer, insanlar ise emerek içebilir. Bunun sebebi evrimdir. Milyonlarca yıl boyunca her canlı yaşadığı ortama ve ihtiyaçlarına göre farklı özellikler geliştirmiştir. İnsanların ağız yapısı emerek içmeye uygun hale gelirken, kedi ve köpeklerde dili kullanarak su içmek daha avantajlı olduğu için bu özellik günümüze kadar gelmiştir. [1]
Kaynaklar
- Dilan Eser. (). Özgün Görüş.