Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Gençlere yönelik müzik yapan her şarkıcının "okul bitirmemiş ergenler" olarak görülmesi oldukça hatalı bir varsayımdır. Birçok müzisyenin gerçekten başarılı okulların sanat bölümlerinden mezun olması bir yana, bazıları gerçekten çok özelliklere sahip olabilmektedir. Dr. Greg Graffin, bunlardan birisidir.

Bad Religion isimli Los Angeles temelli punk rock grubunun söz yazarı ve vokali olan Greg Graffin, aynı zamanda Dünya'nın en önde gelen üniversitelerinden biri olan Cornell Üniversitesi'nden zooloji doktorası bulunmaktadır. Yine Dünya'nın en önde gelen üniversitelerinden birisi olan  Los Angeles Kaliforniya Üniversitesi'nde (UCLA) antropoloji ve jeoloji çift anadalını bitirmiş olan Graffin, sadece müzikle uğraşmamaktadır. Albüm çalışmaları arasında yine UCLA'de paleontoloji, Cornell Üniversitesi'nde ise evrimsel biyoloji dersleri vermektedir.

Kaynak: Science and Skepticism