Evren Sonsuz Mudur?

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

İzlemek İçin: https://youtu.be/dCEnXbHlaOU

Ekibimizden Soner Albayrak, Evrim Ağacı: Okur Paylaşım Grubu'muza gelen sorulara videoyla yanıt veriyor. Bu videoda konumuz şu: Evren. Evren neden oluşmaktadır, karanlık madde ve karanlık enerji evrenin ne kadarını oluşturur? Evren sonsuz diyebilir miyiz, sonsuzluk kavramının fiziksel dünyada yeri var mıdır?

İyi seyirler.

Yeni videolarımıza ve Evrim Ağacı ile yan oluşumlarının düzenli harcamalarına maddi destekte bulunmak için Patreon üzerinden bizi destekleyebilirsiniz: http://www.patreon.com/evrimagaci

Patreon'un nasıl çalıştığını merak ediyorsanız veya nasıl kullanacağınızdan emin değilseniz: http://www.evrimagaci.org/fotograf/48/7230

Video anlatım için: https://youtu.be/yU0VT4Bt7RM

Paypal üzerinden destek olmak için: http://www.evrimagaci.org/fotograf/48/4105

IBAN kullanarak bir banka aracılığıyla bağışta bulunmak isterseniz, gerekli bilgileri edinmek için lütfen [email protected] adresinden bize ulaşınız.

İzlemek İçin: https://youtu.be/dCEnXbHlaOU

Türkiye'nin Asbestos ile İmtihanı

Gülmek Bulaşıcıdır, Kahkaha Atın!