Gece Modu

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

İzlemek İçin: https://youtu.be/dCEnXbHlaOU

Ekibimizden Soner Albayrak, Evrim Ağacı: Okur Paylaşım Grubu'muza gelen sorulara videoyla yanıt veriyor. Bu videoda konumuz şu: Evren. Evren neden oluşmaktadır, karanlık madde ve karanlık enerji evrenin ne kadarını oluşturur? Evren sonsuz diyebilir miyiz, sonsuzluk kavramının fiziksel dünyada yeri var mıdır?

İyi seyirler.

Yeni videolarımıza ve Evrim Ağacı ile yan oluşumlarının düzenli harcamalarına maddi destekte bulunmak için Patreon üzerinden bizi destekleyebilirsiniz: http://www.patreon.com/evrimagaci

Patreon'un nasıl çalıştığını merak ediyorsanız veya nasıl kullanacağınızdan emin değilseniz: https://evrimagaci.org/fotograf/48/7230

Video anlatım için: https://youtu.be/yU0VT4Bt7RM

Paypal üzerinden destek olmak için: https://evrimagaci.org/fotograf/48/4105

IBAN kullanarak bir banka aracılığıyla bağışta bulunmak isterseniz, gerekli bilgileri edinmek için lütfen [email protected] adresinden bize ulaşınız.

İzlemek İçin: https://youtu.be/dCEnXbHlaOU

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 19/10/2019 06:31:20 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/5039

“Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum; ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün bir çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğumda sevinen bir çocuk gibi görüyorum.”
Isaac Newton