Evren Dediğimiz Kitap...

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Evren dediğimiz kitap, yazıldığı dil ve harfler öğrenilmedikçe anlaşılamaz. Matematik dilinde yazılmış bu kitapta harfler üçgen, daire ve diğer geometrik şekillerdir. Bu dil ve harfleri öğrenmedikçe kitabın tek bir sözcüğünü bile anlayamaz, karanlık bir labirentte dolanıp dururuz."

Galileo Galilei (15 Şubat 1564 - 8 Ocak 1642: İtalyan fizikçi, matematikçi, astronom ve filozof, Bilimsel Devrim'in babası)

Kaynak: Galileo Galilei, The Assayer (1623) as quoted by Edwin Arthur Burtt in The Metaphysical Foundations of Modern Physical Science (1924), p. 64.

Neandertaller İskandinavya'da Yaşamış Olabilirler Mi?

Diyabet İlaçları, Kalp Yetmezliği Riskini Azaltıyor Olabilir!