Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Araştırmacılar bize şunu bilimsel olarak kanıtlamışlardır: Bütün insanlar birdir. Atalarımızın deri rengi ve benim kendi rengim mor ötesi ışınların, enlemin ve iklimin bir sonucudur. Yakın bir zamanda buralarda yaşadığımız üzücü çatışmalara rağmen, bilimsel açıdan 'ırk' diye bir şey yoktur. Biz tek bir türüz. Her birimiz farklı olmaktan çok, birbirimize benzeriz. Hepimiz aynı yıldızın tozlarından geliyoruz. Her birimiz muazzam büyüklükteki uzayın içinde bulunan bu soluk mavi nokta dediğimiz gezegenin üzerinde yaşayıp öleceğiz. Bu yüzden birlikte çalışmamız şarttır!"

Bill Nye