Cosmos: Bir Uzay Serüveni

ABD'li gökbilimci Carl Sagan'ın 1980'lerde sunduğu çığır açan Cosmos'un takipçisi niteliğindeki belgesel dizi, astrofizikçi Neil deGrasse Tyson'ın anlatımı ile evrenin uzak köşelerini keşfe çıkıyor.

Kozmos: Bir Uzay Serüveni (orijinal adı Cosmos: A Spacetime Odyssey), 2014 Amerikan yapımı bir bilimsel belgesel dizisidir. 1980 yılında Carl Sagan'ın yazıp sunduğu Cosmos: A Personal Voyage dizisinin devamı niteliğindedir. Bu belgesel bilim adamlarının çalışmalarını sinematik bir şekilde anlatmakta, kozmostan ve evrenden örnekler vererek uzay-zamanı açıklamaktadır. Sunuculuğunu ilk sunucu Carl Sagan'ın eski öğrencisi, astrofizikçi Neil deGrasse Tyson üstlenmektedir. İlk dizi gibi 13 bölümden oluşmaktadır. Dizinin Türkçe seslendirmeni Haluk Bilginer'dir.
Cosmos: Bir Uzay Serüveni

Taha Kurt Eseri Ekleyen
Bu Eseri Tavsiye Eden Kullanıcılar
Hamdi Gülle
Hamdi Gülle Tavsiye Eden
Kozmoz takvimine göz attığımızda insanlığın yaşadığı sürenin sadece saniyeleri ifade ettiğini görürüz. Aklınız almıyor değil mi? Onca zamandır kozmoz ne yaptı bizsiz, nelerden var oldu, ne kadar daha var olacak gibi soruların cevabını Kozmos belgeseli size verecektir eminim. Neil deGrasse Tyson sunduğu bir belgesel. Ayrıca Carl Sagan'ın da başyapıtlarından biri olan Kozmoz kitabını da edinmenizi tavsiye ederim.
Tuğba SA
Tuğba SA Tavsiye Eden
İzlemenizi tavsiye ederim ☺️.
Anıl Ölmez
Anıl Ölmez Tavsiye Eden
Melih Özdemir
Melih Özdemir Tavsiye Eden
Basit bir şekilde fizik anlatıyor. Neil deGrasse Tyson'un sunumu ve Haluk Bilginerin seslendirmesi ile 8/10 puanlık bir belgesel
Taha Kurt
Taha Kurt Tavsiye Eden
KOZMOS da bir yolculuğa çıkmak istiyorsanız bu belgesel tam size göre.