Tüm Reklamları Kapat
Kitap
2001

Ceviz Kabuğundaki Evren (The Universe in a Nutshell)

Yazar: Stephen Hawking
Tüm Reklamları Kapat

Eser Hakkında Daha Fazla Bilgi

Sayfa Sayısı 224
Cilt Ciltli
Yazar Hakkında
Hawking, Oxford'da bir doktor ailesinde doğdu . Ekim 1959'da, 17 yaşındayken, üniversite eğitimine University College, Oxford'da başladı ve burada fizik alanında birinci sınıf bir lisans derecesi aldı. Ekim 1962'de Cambridge Üniversitesi'ndeki Trinity Hall'da yüksek lisans çalışmasına başladı ve burada Mart 1966'da genel görelilik ve kozmoloji alanlarında uzmanlaşarak uygulamalı matematik ve teorik fizik alanında doktora derecesini aldı . 1963'te, 21 yaşındayken, Hawking'e erken başlangıçlı, yavaş ilerleyen bir motor nöron hastalığı teşhisi kondu. Bu, on yıllar boyunca yavaş yavaş onu felç etti. Konuşmasını kaybettikten sonra, önce bir el anahtarı kullanarak ve sonunda tek bir yanak kası kullanarak konuşma üreten bir cihaz aracılığıyla iletişim kurdu.

Kişiler

Bu Eseri Raporla
Ertuğrul Genç Eseri Ekleyen
Tavsiye Yaz
Tavsiyeler (2)
Alıntılar (0)
Gönderiler (0)
Tavsiye
Kemalist Sapiens
Tavsiye Eden
Hawking zamanın kısa tarihine kıyasla derin konulara daha yüzeysel ve fiziğe giriş seviyesine uygun şekilde değinmiş. Hawking zamanın kısa tarihindeki gibi fiziği, anlaşılır ve okuyucuyı sıkmayacak şekilde bizlere sunmuş. Kitap gerçekten popüler bilime ve fiziğe giriş konusunda bir başyapıt
Tavsiye
Ertuğrul Genç
Tavsiye Eden
Stephen Hawking'in teorik fizik hakkında 2001 tarihli bir kitabıdır. Genellikle bir devam filmi olarak kabul edilir ve1988'de multi-milyonlarca kopyalanan çok satan A Brief History of Time kitabının yayınlanmasından bu yana yaşanan gelişmeler hakkında kamuoyunu bilgilendirmek için yaratılmıştır.
Daha Fazla Tavsiye Göster