Brian May: Astrofizik ve Queen

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Brian May, İngiliz müzisyen, şarkıcı, söz yazarı ve astrofizikçidir. Ününü kazandıran şey efsanevi Queen grubunun baş gitaristi olması olsa da, Imperial College London'dan 2007 yılında doktorasını almış ve NASA'nın "Yeni Ufuklar Görevi"nde çalışmıştır. Ayrıca Asteroid Günü isimli farkındalık projesinin de eş başkanıdır. Asteroid 52665 Brianmay, onun şerefine bu şekilde isimlendirilmiştir. May, aynı zamanda bir hayvan hakları aktivistidir. İngiltere'deki tilkilerin ve samurların avlanmasına karşı yürüttüğü kampanyalar ile bilinmektedir.

CHARIS: Dış Gezegenlerin Doğrudan Fotoğrafını Çekmek...