-4
Puan Ver

Mutlak güç, evrim'i bir manipülasyon olarak kullanıyor olabilir mi?

Evrim de dahil, bilmeye dair amaçladığımız her yönelim, aslında tanrı denen gücün bıraktığı ipuçları olamaz mı? Yani bulunmak için kaybolan ve ardında ipuçları bırakıp sınırlarımızı zorlamak istiyen bir güç olamaz mı?

Ibrahim Balcı -4
Puan Ver

Her şeyin ''eni'' olan, geleceği hem bilip hem değiştirebilen, evrenin bütün 'düzenini' ayarlayan veya bir şekilde oluşturan bir Tanrı var olup; varlığını insan gibi gücü -şu anda- Tanrı'nın gücünün yanına bile yaklaşamayacak olan, savaşlar çıkarıp biribirini katleden ve 'aklı' olan bir varlığa anlatmaya veya bir şekilde göstermeye çalışması sonsuz kudrete sahip olan Tanrı için çok üzücü olmalı.

Evrim; bir inanç değildir,  bazı canlıların doğup ve bazılarının bir şekide öldüğü sürece var olacak olan bir doğa yasasıdır. Tanrı'nın varlığı ya da yokluğu ise inanç ile alakalıdır. Tanrı; inanırsan vardır, inanmazsan yoktur. Evrim ise bilimsel bir gerçektir. Evrim Teorisini oluşturun bütün hipotezler ve bütün veriler çürütülse bile ortaya çıkacak olan şey eskisinden çok daha doğru olan bir Evrim Teorisidir. Doğayı veya evreni anlamamıza yardım eden diğer tüm bilimsel veriler için de bu geçerlidir. Bilim inanç için yapılmaz.

Not: İlk paragraf kendi düşüncelerimden ibaret ne yazık ki doğrudan bir kaynağı yok.

1. Evrim Ağacı Bilim inanç için yapılmaz. (Daha çok 8:18 sonrası.)(Yazdıklarımın diğerlerine nasıl bir kaynak bulacağım konusunda hiç bir fikrim yok çünkü doğrudan bir kaynak kullanarak yazmadım.)

“Aptalca deneyleri çok severim! Öyle ki, kendim de, hep yaparım!”