Köpekbalığı Sezaryeni: 3 Yavrunun Kurtarılışı

Bu videoda, Afrika'nın Cape Town kentinde ölerek sahile vurmuş bir köpekbalığının karnını bilinmeyen bir sebeple kesen şahsın, beklemediği bir şekilde 3 yavruyla karşılaşmasını ve yavruların ölümden kurtarılışını izleyeceğiz. Aslında konuşmalarına bakılacak olursa annenin karnında yavru bulmayı bekliyor gibiler ama şakalaşıyor

• Bitkiler

Bitkiler ''Konuşursa''...

New York Üniversitesi'nden araştırmacılar, insanların bitkilerini sulamayı unutması ve onlara "eziyet etmesi" derdine bir son vermeye karar vermişler. Video sonunda sorulan soru oldukça kışkırtıcı: "Bitkiler bugün su istiyorlarsa, kim bilir yarın neler isterler..." İyi seyirler. Altyazılandıran ve Hazırlayan: ÇMB (Evrim

Bitkilerin Tehlikeye/Acıya Verdiği Tepki

Orjinal Başlık: Bitkiler Acıya Tepki Veriyor Mu? (http://goo.gl/a7B2zk) Not: Belgeseldeki profesörün ismi Edgar Wagner olacak.  İsmi hatalı yazmışız. Bunun için özür dileriz. Bunu fark eden Ekşisözlük kullanıcısı "ramali"ye ve bu keşfi bize bildiren okurumuz Sn. Caner Tekin'e teşekkürler. Araştırmacı hakkında:

Charlie Chaplin - Büyük Diktatör Konuşması

Charlie Chaplin filmlerindeki tek gerçek konuşma olan bu konuşma, aynı zamanda Chaplin'in en büyük başarıya ulaşmış filminden alınmıştır. 1940'ta çekilen bu filmde, 21. yüzyılın başlangıcına (ve muhtemelen çok ötesine) yönelik birçok mesaj yer almaktadır. Aklı başında olan her insan gibi,

Ara Geçiş Fosilleri Bulunamadı Mı Diyorsun?

Bir dahaki sefere bu bayat ve ciddi anlamda hatalı (ve yalan temelli) iddiayı duyduğunuzda, insanları bu videoya yönlendirebilirsiniz. :) Böylece uğraşmanıza gerek kalmayacaktır. Lütfen aşağıdaki açıklamamızı da sonuna kadar okuyunuz. Bilim düşmanı evrim karşıtlarının en sık tekrar ettikleri şiar, "Ara