Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Kilo almak için izlenmesi gereken beslenme şekli nasıldır? Çok sık öğün yapıp öğünlerde küçük yiyerek mi? Kilo alımına en yardımcı besinler nelerdir?

Kilo almak için yapılması gereken en önemli şey yaktığından daha fazla kalori almaktır. Bol karbonhidrat ve sağlıklı yağ tüketimi yapılması gerekiyor ve elbet protein alımının da olması lazım.

Kilo almak önemli tabii ama sağlıklı kilo almak en önemlisi. Belirli yiyecekler belirli kalori oranına sahiptir bunun vücuda alımı günlük olarak hesaplanır. Örneğin ; günde şu kadar kalori alırsan, şu kadar zamanda istenilen kiloya erişirsin gibi bunun için en iyisi bir diyetisyene gitmenizdir çünkü bu kişilere göre değişkenlik gösteren bir durum herkese aynı diyet uygun olmayabiliyor. Ama kaynakta bir site yazdım bakmanı öneririm.

1. Ağır Sağlam

“Evrim yasalarını keşfetmek de, fizik veya kimya yasalarını keşfetmek gibidir: Bir tahminde bulunmayı mümkün kılacak kadar genelleme yapabilecek bir gözlem peşindesinizdir.”
Matt Cartmill