Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Teknolojinin evrime etkisi nasıldır?

İnsanoğlunun teknolojisi ile evrimi yavaşlatması söz konusu olabilir mi? Mesela artık çoğu hastalığa veya anatomik zorluğa teknolojimiz ile çözüm getirdiğimiz için sonraki kuşaklara koşullara dayanabilecek olan da dayanamayacak olan da geçebiliyor. Konuyla ilgili görüşleriniz nelerdir?

merhaba

bu konu hakkında benim de sizin gibi aklımda sorular vardı.e tabi insan düşündükçe bazı soruların içinden çıkamaz oluyor.ben de bunun üzerine araştırmalar yaptım ve kendimce faydalı bulduğum birkaç linki buraya eklemek istiyorum.umarım sizinde işinizi görür.bu link içeriklerine rağmen aklınızda hala soru kalırsa lütfen sorun seve seve yanıtlamak isteriimm :))

ve bir diğer link ingilizce umarım ingilizceniz vardır yoksa dahi çevirerek okuyup anlamaya çalışmanız ingilizce gelişiminiz açısından faydalı olacaktır. https://medium.com/@manuj.aggarwal/technological-advances-and-its-effects-on-human-evolution-5329718639e7 https://medium.com/@manuj.aggarwal/technological-advances-and-its-effects-on-human-evolution-5329718639e7

Evrimin yavaşlaması gibi bir durum yok evrim hep devam eder. İnsanlar olarak evrimin devam edişini bozuyoruz , elenecek bir çok özellik belki bizim yüzümüzden elenmiyor belki ancak buna müdahale etmemiz kadar normal bir şey yok bence. Ne yapalım yani elimizde böyle bir fırsat varken o insanları ölüme mi terk edelim

“Öldürmenin kötü olduğunu göstermek için neden öldüren insanları öldürüyoruz?”
Holly Near