Evrim insanı diğer canlılara göre nasıl ve neden zeki yaptı? İkinci bir sorum ise tek hücreli canlılar neden ve nasıl çok hücreli canlıya evrildi?

aslında tek hücreli canlılar çok hücreli canlıya evrilmedi bizi oluşturan hücreler hala tek hücreli ve evrimin insanı neden zeki yaptığının tek cevabı neokorteksin diğer canlılara kıyasla fazlasıyla gelişmiş olmasıdır fakat neden olduğu hakkında hala bir sürü teori var ortada kimilerine göre çok eski zamanlarda eski insanlar psikoaktif bitkilerin beyinde yarattığı nöron çoğalması ile evrimleşti benim fikrim ise bunun bilinebileceği fakat şuanki imkanlarımız ile sadece tahmin edilebileceğidir.

• Jan H. Lui,1,2,3 David V. Hansen,1,2,4 and Arnold R. Kriegstein1,2,*, et al. Development And Evolution Of The Human Neocortex. (29 Aralık 2020). Alındığı Tarih: 29 Aralık 2020. Alındığı Yer: pubmed doi: 10.1016/j.cell.2011.06.030. | Arşiv Bağlantısı